Asos може продати свій бренд Topshop у рамках реструктуризації

Британський мультибрендовий онлайн-ритейлер Asos Plc розглядає продаж одного зі своїх брендів - Topshop. Компанія придбала його близько трьох років тому у збанкрутілої Arcadia group.

Наразі Asos на ранніх стадіях процесу, тож продаж не обов’язково відбудеться. До того ж невідомо, скільки ритейлер зможе отримати від продажу бренду.

Компанія відклала планову публікацію річних результатів, аргументувавши це тим, що аудиторська компанія PwC потребує більше часу на перевірку.

За інформацією джерел, потенційний продаж активу є одним з варіантів, який розглядає гендиректор Хосе Антоніо Рамосом Каламонте в рамках плану реструктуризації.

Реструктуризація Asos Plc

Антикризовий план був розрахований на рік і передбачав наступні кроки:

  • удосконалення моделі управління товарними запасами;
  • спрощення структури витрат та їх скорочення;
  • посилення команди;
  • оновлення маркетингового позиціонування.

Одним з перших кроків стало оновлення візуального стилю брендів Topshop та Topman.

Читайте також: Shein купує британський фешн-бренд Missguided через зростаючу конкуренцію

У січні цього року Asos анонсував операційні зміни, які мали допомогти вийти на річний прибуток у 365 млн доларів.

Також ритейлеру вдалося залучити 75 млн фунтів від акціонерів на реформу бізнес-моделі та рефінансування боргових зобов'язань. Компанія скоротила товарні запаси на 30%, що навіть більше очікуваного показника.

Trade Master