Ашан йде з ринку Азії
Французька корпорація Auchan продає свою частку у тайванському RT-Mart лідеру місцевого ринку. При цьому група повністю пішла з Азії за рік після продажу своїх активів у Китаї.
Auchan Retail продає свою частку 64,83% акцій тайванського рітейлера RT-Mart місцевій групі супермаркетів PX-Mart. Група Ruentex також продала свою частку в RT-Mart, внаслідок чого після завершення угоди PX-Mart володіє 95,97% компанії.
Продаж є частиною плану продажу нестратегічних активів і підтверджує географічну переорієнтацію Auchan Retail. У жовтні минулого року французька роздрібна мережа вже продала свій китайський підрозділ Sun Art компанії Alibaba за 3 мільярди євро.
RT-Mart управляє трьома типами магазинів на Тайвані: гіпермаркетами, магазинами повсякденного попиту та гібридною концепцією, що складається з продуктового магазину з кількома ресторанами. Оборот компанії у 2020 році склав 800 мільйонів євро.
Новий власник PX-Mart є найбільшою мережею супермаркетів на Тайвані. Компанія має понад 1000 торгових точок і оборот у 3,7 мільярда євро.