Артем Федосов, “Всі. Свої”: про розвиток в ТРЦ, розширення географії, партнерство та інше
На сьогодні мультибрендингова платформа "Всі.Свої", що поєднує маркетплейс та роздрібну мережу, є одним з найпотужніших простором з продажу товарів найрізноманітніших українських брендів.
Ритейлер активно розвивається і у торговельних центрах, відкриваючись в топових локаціях у цікавих форматах. Саме тому Українська Рада Торгових Центрів вирішила поспілкуватися з СЕО ритейл напряму "Всі. Свої" Артемом Федосовим.
У ексклюзивному інтерв'ю СЕО розповів про розвиток платформи, співпрацю з новими партнерами, представленість у регіонах та силу українських брендів.
Всі свої" позиціонує себе як "платформа українських брендів". Пам'ятаю, як ще кілька років тому був лише один флагманський магазин в центрі Києва, а періодично можна було "спіймати" тимчасовий маркет на Десятинній чи у інших локаціях. А чим "Всі Свої" є сьогодні? Які Ваші основні канали продажів?
Сьогодні "Всі. Свої" — це масштабна платформа, що популяризує українське та об’єднує локальні бренди, створюючи для них доступні та ефективні майданчики для продажу.
Ми розвиваємо кілька основних напрямків: постійні маркети, маркетплейс та на даний момент маємо чотири магазини та онлайн платформу. Усі ці формати дають можливість українським споживачам відкривати для себе якісні товари від українських виробників у зручному для них форматі — як офлайн, так і онлайн.
У яких форматах ритейлу плануєте розвиватися надалі? Чи є ще "на приміті" ТРЦ чи інші локації, де хотіли б відкрити магазин?
Розвиток — це невід’ємна частина нашої діяльності. Вже наприкінці весни ми відкриємо в ТРЦ Respublika Park окремий магазин, присвячений товарам для дому та декору.
Паралельно ми ведемо перемовини щодо відкриття нових офлайн-точок у торгових центрах, адже прагнемо, щоб українські бренди були ще доступнішими для покупців. Фізичні магазини — це не лише зручність для клієнтів, а й потужний інструмент популяризації українських митців та виробників.
А як щодо розширення географії, чи плануєте згодом виходити за межі Києва?
"Всі. Свої" стали операторами “Залізної крамниці” – це допомогло нам вже розширити географію та з’явитись фізично за межами Києва – у Львові. Щодо відкриття в інших містах – ми розглядаємо різні локації, але ми не біжимо за кількістю так, як за якістю, тому все поступово.
Як відбувається співпраця "Всі Свої" з брендами? Ті партнери, що представлені у Ваших просторах, є постійними, чи пул брендів змінюється щосезону?
Ми прагнемо будувати довготривалі партнерські відносини з брендами, які поділяють наші цінності та відповідають стандартам якості. Кожен бренд, що приєднується до "Всі. Свої" проходить відбір.
В нас немає цілі розмістити якомога більше товару, ми маємо простори, де якісний український продукт буде представлений належним чином. Саме тому більшість наших партнерів співпрацюють з нами на постійній основі. Водночас ми відкриті до нових імен і періодично оновлюємо асортимент, щоб покупці могли відкривати для себе нові українські бренди.
Які Ваші критерії відбору партнерів для співпраці? Простіше кажучи, як українському бренду потрапити до Вас на полиці?
Наші основні критерії відбору – це якість, українське виробництво та створення продукту українцями. Усе інше залежить від конкретного каналу продажу, куди бренд хоче потрапити.
Найдоступнішим і найефективнішим способом співпраці є наш маркетплейс: для старту достатньо подати заявку, після чого наша команда розглядає бренд і, за умови відповідності критеріям, запускає співпрацю. Це чудова та легка можливість для українських виробників розширити свою аудиторію, збільшити продажі та стати частиною великої екосистеми "Всі. Свої".
Скільки брендів на сьогодні співпрацюють із "Всі Свої"? Чи плануєте збільшувати кількість партнерів?
Наразі у нас представлено більш ніж 450 брендів, ми постійно комунікуємо з потенційними новими партнерами і не плануємо зупинятись.
Мультибрендові магазини різних форматів - досить популярні сьогодні. В чому особливість "Всі Свої" серед інших гравців?
"Всі. Свої" — це перший і найбільший мультибрендовий простір, що об’єднує виключно українські бренди, створені в Україні та українцями. Ми працюємо лише з локальними виробниками та слідкуємо, щоб продукція не виготовлялася за кордоном.
Це наша вагома відмінність і створена нами ніша. Уже майже десять років ми розвиваємо цей формат, створюючи довіру до українського виробництва та формуючи впізнаваний бренд, який закохує в українське.
Ну і наостанок, хотілося б дізнатися Вашу думку з приводу перспектив українських брендів. В чому їхня "сила", особливість та головна відмінність від всім відомих іноземних гравців?
Сила українських брендів — у самих українцях. У нашій стійкості, творчості, увазі до деталей та прагненні до якості. Українські виробники та дизайнери мають унікальне бачення та сміливо експериментують, поєднуючи традиції з сучасними тенденціями.
Завдяки цьому створюються неповторні вироби або товари, які актуальні не лише в Україні, а й на світовому ринку. А тим, як команди українських брендів вміють слухати та взаємодіяти зі своєю аудиторією, знаходити рішення в різних ситуаціях – це унікальна відмінність не властива іноземним гравцям.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації