Arricano зустріла свято Сонцекресу в усіх своїх ТРЦ за давніми українськими традиціями (фото)
24 червня девелоперська компанія Arricano зустріла Сонцекрес у давніх українських традиціях у всіх своїх ТРК.
Про це УРТЦ розповіла прес-служба компанії.
Усім відоме свято Івана Купала цьогоріч компанія організувала у торговельних просторах із дотриманням народних звичаїв і обрядів.
Спеціально до Сонцекресу в столичному ТРК “Проспект” збудували масштабну тематичну локацію, яка передавала атмосферу чарівного лісу. Декорації для її створення зайняли площу близько 60 кв.м. У висоту окремі дерева досягали до 4,5 метрів, крім цього, локація мала на своїй території штучний ставок, наповнений водою, а навколо звучав спів пташок.
Під час заходу діти плели віночки з різнотрав’я, доповнювали їх маленькими свічками, загадували бажання та опускали зелені оберіги на воду.
Окрім цього, у центрі локації організатори розташували штучне багаття, через яке стрибали маленькі відвідувачі ТРК ”Проспект”.
Уся локація, яка стала основою дій, присвячених Сонцекресу, є унікальним, за своїми характеристиками, штучним композиційним декором, зведеним усередині торговельного комплексу, зазначили в компанії.
Ми створили ефект присутності у справжньому лісі біля озера та відтворили основні природні символи Сонцекресу в ТРК «Проспект». Завдяки цьому нам вдалося досягнути комфортної та затишної атмосфери відпочинку для проведення сімейного дозвілля у нашому торговельному просторі. Arricano щовихідних готує для українців цікаві івенти, які допомогають нам об’єднувати дорослих і дітей, відволікати їх від буденних негараздів, урізноманітнювати відпочинок та дарувати позитивні емоції, які зараз так важливі, — розповів брендменеджер Arricano Сергій Шалаєв.
Соціальні ініціативи
Надзвичайно щирим і зворушливим моментом Сонцекресу став танцювальний виступ дітей із Даун-синдромом. Для їх батьків, вихователів та самих дітей залученість у проведення заходу була дуже важливою складовою на етапі повноцінної соціалізації.
Упродовж івенту всі охочі могли долучитися до збору коштів на допомогу Центру соціальної адаптації та інтеграції дітей та молоді з Даун-синдромом, який організував БФ «Добряк» за підтримки Arricano.
Іноді ми отримуємо відгуки, що подібні заходи не на часі. Проте наші діти дорослішають й щодня потребують уваги, турботи й цікавого дозвілля. Відкладати для них дитинство на потім неможливо й непотрібно. “Надихайся. Мрій. Живи” — меседж, який є наскрізним у проєктах Arricano і надважливим для усвідомлення кожного українця. Ми прагнемо сформувати ком’юніті, яке поділятиме наші цінності й бачення розвитку України і не ставитиме життя на паузу. Уже зараз ми маємо потужну підтримку зі сторони відвідувачів, адже у нас багато постійних активних учасників наших івентів, які чекають нових цікавих проєктів та охоче підтримують наші ініціативи, чим ми дуже пишаємось, — зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації