Arricano підтримала тренд Barbiecore у своїх столичних ТРЦ “Проспект” та “РайON”

Довгоочікувана прем’єра фільму “Барбі” і вірусний тренд Barbiecore вже понад місяць утримують увагу аудиторії. Тенденцію активно підхоплюють ритейлери та торговельні центри. Так, девелоперська компанія Arricano використала для залучення аудиторії в свої ТРК та зростання трафіку одночасно декілька інструментів і створила омніканальну кампанію в підтримку Barbiecore.

Про це УРТЦ розповіли у прес-службі компанії.

22 червня Arricano організувала Summer Holiday у ТРК "Проспект", ТРЦ "РайON" у Києві, аби охопити якомога ширшу аудиторію відвідувачів.

Компанія створила Barbie Land у зазначених торговельних центрах з корнером із колекційними ляльками Barbie, ігровою зоною з триповерховим будинком мрії Барбі, а також треками й машинками Hot Wheels.

Спеціально для заходу Arricano розробила AR-маски для київських ТРК, якими відвідувачі могли скористатися під час заходу, наразі вони доступні онлайн в інстаграм-акаунтах ТРК "Проспект" та ТРЦ "РайON".

207a0278 | 1

207a0009
207a00091 scaled | 2

Для підсилення кампанії у ТРК "Проспект" Arricano оновила луки, які представлені на STYLISH STAGE – своєрідній вітрині всередині торговельного комплексу, із дотриманням всесвітньо популярного стилю Barbiecore, проте з адаптацією до повсякденного гардероба. Arricano відзняла reels з усіма актуальними луками для чоловіків та жінок, які відвідувачі можуть побачити на STYLISH STAGE, а також додатково зробила фотоконтент, аби користувачі соцмереж могли детальніше розглянути всі елементи образів. Одяг, взуття та аксесуари, з яких складені луки в стилі Барбікор, доступні у магазинах VOVK, COLIN’S, SPRINGFIELD та women’secret.

З огляду на трафік, який ми отримали за останній тиждень у наших київських ТРК, можемо сміливо зауважити, що нам вдалося занурити відвідувачів у Barbiecore й підсилити прояви орендарів у наших просторах. Спільні колаборації з брендами, їх залучення в івенти, які ми організовуємо у ТРК упродовж місяця, додаткова підтримка компаній у digital й створення унікального контенту спеціально для брендів – основні переваги маркетингу Arricano, які в комплексі дозволяють нашим орендарям підвищити товарообіг, – зауважила директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

207a2826 | 3

Аби підтримати прем’єру фільму "Барбі" у кінотеатрах київських ТРК, Arricano провела розіграш квитків у соціальних мережах торговельних центрів і подарувала щасливчикам похід на двох у MULTIPLEX та Boomer.

Читайте також: Продажі Barbie у “Епіцентр” зросли в 1,5 рази після виходу фільму

Крім цього, під час самого заходу 22 червня Arricano розіграла у ТРК "Проспект" та ТРЦ "РайON" квитки на фільм, колекційні ляльки Barbie "Perfect Day" та "Barbieland" за мотивами однойменної кінострічки, ігри UNO "Barbie у кіно" й безліч інших призів від партнерів. Наразі відвідувачі ТРК ще мають змогу взяти участь в онлайн-розіграшах ігор на сторінках ТРК "Проспект" та ТРЦ "РайON" в Instagram й виграти омріяні подарунки.

207a1085 | 4

207a00092 | 5