Арнольд Шварценеггер став обличчям бренду інструментів від дискаунтера Lidl

Зірка бойовиків Арнольд Шварценеггер став новим обличчям бренду Lidl Parkside від мережі супермаркетів Lidl. Під ним реалізуються товари для ремонту та догляду за домом на кількох європейських ринках. 

У заяві ритейлера зазначається, що актор "ідеально поєднується" з продуктами лінійки Parkside

Я тут, щоб поговорити про мої інструменти досягнення успіху, — каже кінозірка у рекламі. — Усе, що я коли-небудь створював, було завдяки тому, що я мав силу в моїх руках, як і ви. Я не боявся зазнати невдачі, думати нестандартно, - зазначив він.

Арнольд Шварценеггер у колаборації з ритейлерами

Це не перший випадок, коли Шварценеггер бере участь у маркетинговій компанії FMCG брендів та ритейлерів.

У 2019 році він об’єднався з SodaStream у маркетинговій кампанії, щоб заохотити бізнес та споживачів боротися з пластиковими відходами. 

Пластикові відходи є однією з найбільших глобальних загроз, і якщо ми не вживемо швидких і ефективних заходів проти потоку пластику, ми загинемо, — прокоментував Шварценеггер, як губернатор Каліфорнії на той момент.

Читайте також: Франція звинувачує Unilever, Nestlé та PepsiCo у недотриманні угоди про зниження цін

Нагадаємо, що цього року відзначається 50-та річниця відкриття першого магазину Lidl у Німеччині, з цієї нагоди дискаунтер проводить цілу низку заходів та колаборацій.

Trade Master