Архітектор Андрій Пашенько: об’єднання Ocean Plaza та Ocean Mall було б перспективним рішенням

Український архітектор Андрій Пашенько, що працював над проєктом столичного ТРЦ Ocean Plaza, розповів, що вважає об’єднання цього торговельного центру із сусіднім Ocean Mall (наразі будується) - вдалою ідеєю.

Як зазначив Пашенько у інтерв’ю Liga Бізнес, наразі він працює над другою чергою Ocean Mall, саме тією, що примикає до Ocean Plaza

Ми свого часу розробляли загальну концепцію цієї території. Як ви, мабуть, помітили, між першою та другою чергами Ocean є мостові переходи, що їх з’єднують. Перша черга – це OceanPlaza. Друга – паркінг із правого боку та сам Ocean Mall із лівого, також із мостовим переходом. Тобто, ці об'єкти можуть функціонувати як окремі. Але, на мою думку, ефективніше, якщо вони працюватимуть як єдиний організм, - зазначив він.

Архітектор пояснив, що Ocean Mall розташований біля метро, а ще довоєнна статистика показувала, що близько 80% відвідувачів прибували сюди саме на громадському транспорті, тоді як лише 20% – на власних авто.

За словами Пашенько, великі ТРЦ зазвичай будують на Кільцевій дорозі або в місцях із хорошою автомобільною доступністю. У центрі більш логічно відкривати об'єкти, орієнтовані на громадський транспорт.

Крім цього, у проєкті передбачено з’єднання Ocean Mall із міською електричкою і вже зараз для цього закладені відповідні конструкції.

До речі, ще в першій черзі OceanPlaza ми пропонували зробити підземний перехід прямо з метро до торгового центру, без виходу на вулицю. Подібний формат ми реалізували в ТРЦ Nikolsky у Харкові. Проте маркетологи наполягли на тому, щоб відвідувачі виходили на вулицю й бачили OceanPlaza. Об’єднання двох Ocean’ів у єдину систему було б перспективним рішенням, - резюмував Андрій Пашенько.

Читайте також: ТРЦ Respublika Park: перемовини з брендами, нові формати, масштабні плани та інше

В ідеалі цей комплекс має функціонувати із мінімальним залученням приватного транспорту.