Apple запустила інтернет-магазин через китайський застосунок WeChat

Американська компанія Apple запустила інтернет-магазин у китайському застосунку WeChat.

WeChat є найпопулярнішою програмою для обміну повідомленням в Китаї і магазин Apple з’явиться в ньому через одну зі мініпрограм додатку. Зазвичай вона пропонує послуги електронної комерції, фінансові послуги та прямі трансляції для понад 1,2 мільярда користувачів.

У магазині американського гіганта можна буде придбати будь-яку продукцію Apple, включно з iPhone, iPad та Mac. Замовлення через WeChat доставлятимуться безкоштовно, а деякі користувачі зможуть разом з цим отримати доступ до програми Apple Trade-in.

Цей крок є частиною плану Apple із розширення продажів у КНР, за допомогою соціальних мереж, які китайські споживачі дедалі частіше використовують для шопінгу.

Apple в Китаї

Це не перший магазин Apple такого роду в Китаї, компанія має подібний на онлайн-майданчику Tmall компанії Tencent, яка конкурує з Alibaba Group.

Офіційним реселлером Apple в Китаї є другий за величиною онлайн-ритейлер країни JD.com.

Читайте також: Mango інвестує у цифрових аватарів для їхнього подальшого використання

У травні 2023-го Apple вперше спробувала продавати свою продукцію в прямому ефірі в Китаї, організувавши онлайн шоу.

Reuters