Apple став найдорожчим брендом світу за результатами 2023 року – рейтинг

Apple визнаний найдорожчим у світі брендом за даними щорічного рейтингу Brand Finance Global 500, складеного міжнародною консалтинговою організацією Brand Finance.

У 2023 році вартість бренду злетіла на 74% і сягнула позначки у 517 млрд доларів. Це дало змогу компанії обійти усіх основних конкурентів, а саме Microsoft, Google і Amazon. 

Так, Microsoft посіла лише друге місце в рейтингу, вартість її бренду зросла на 78%, досягнувши 340 млрд. доларів. На третій сходинці опинилася компанія Google з брендом вартістю 333 млрд доларів.

Також в топ-5 найдорожчих брендів увійшла компанія Amazon, що за рік опустилася на чотири позиції, і Samsung, яка навпаки - піднялася на одну позицію.

Аналітики зазначають, що Amazon попри втрату позицій все одно додав у вартості бренду +3%, сягнувши позначки 308,9 млрд. доларів.

Шосте місце посів ритейлер Walmart, вартість якого знизилась на 15% до 96,8 млрд доларів.

Сьому сходинку, зі зростанням на 28%, посів TikTok. Вартість бренду соцмережі сягнула 84,2 млрд. доларів.

Читайте також: Prada повернув собі першість: рейтинг найпопулярніших брендів за підсумками 2023 року

*Довідка. Brand Finance – міжнародна консалтингова компанія у сфері оцінки брендів. Для розрахунку так званої “сили бренду” Brand Finance використовує власну збалансовану систему показників, зокрема оцінку маркетингових інвестицій, акціонерний капітал та ефективність ведення бізнесу.