Apple припиняє обслуговування частини своєї продукції на росії

Американський техногігант Apple призупинив гарантійне обслуговування ноутбуків MacBook та планшетів iPad у росії.

Про це повідомляє російський “Інтерфакс” з посиланням на службу підтримки компанії.

Рішення було ухвалене через санкційні обмеження на імпорт до рф , зокрема і запчастин. У Apple зазначають, що сервісне обслуговування MacBook та iPad “припинилося на даний момент” і терміни його можливого відновлення не уточнюються.

Представники сервісного центру Fixed.one розповіли журналістам, що власникам техніки, які зіткнулись з проблемами протягом гарантійного терміну, радять звертатися до магазинів та вимагати повернення коштів.

Але зупинка технічного обслуговування поки не торкнулася смартфонів iPhone і годинника Apple Watch, але невідомо, наскільки довго це триватиме.

На думку Fixed.one, рішення американської компанії загрожує масовим закриттям авторизованих сервісних центрів, працівники яких просто залишаться без роботи.

Зазначений сервісний центр пообіцяв продовжити роботу, але наголосили, що тепер обслуговування техніки Apple займатиме більше часу і буде дорожчим (через оплату більших логістичних витрат).

Робота Apple в рф

У березні 2022 року Apple зупинила роботу в росії через повномасштабне вторгнення в Україну. Тоді було припинено офіційне постачання техніки, перестав працювати і сервіс Apple Pay.

Усі завезені пізніше смартфони поставлялися до країни-агресорки за схемою “паралельного імпорту”, тобто без дозволу правовласника.

Закрити штаб-квартиру біля Кремля Apple вирішила аж у грудні минулого року.

Читайте також: Із триколором і літерою V: в Офісі президента відреагували на нову рекламу Louis Vuitton