Анна Чуботіна: У 2022 році ми зосередимося на стратегії ремоделінгу ТРЦ
Анна Чуботіна, CEO Arricano, розповіла про стратегію ремоделінгу таких об’єктів компанії, як «City Mall» та «Сонячна Галерея».
У ТРЦ — свій хапетит
Торгові центри як об’єкти соціально-суспільного значення динамічно трансформуються під впливом ринкових трендів, поведінки покупців, їх запитів та інсайтів. У менеджменті ТРЦ важливо не тільки прокласти шлях до серця споживачів, бути в top-of-mind, а й підтримувати їхній інтерес новими брендами, форматами, пропозицією, в тому числі і в емоційному плані, порушуючи хапетит (happy+appetite) до наступних візитів. На міжнародній ритейл-виставці MAPIC-2021 саме цій емоційній складовій експерти приділяли велику увагу.
Ремоделінг, щоб надати новий імпульс у життєвому циклі ТРЦ
У 2022 році ми зосередимося на стратегії ремоделінгу ТРЦ. Наші об’єкти ТРК City Mall та ТРК «Сонячна Галерея» — стійкі простори з високим показником трафіку, лояльності, впізнаваності та напрацьованого соціального портфоліо. Наше завдання — надати кожному торговому центру новий імпульс у розвитку, щоб підтримати етап зростання у життєвому циклі бренду ТРЦ за рахунок оновлення тенант-міксу та зміцнення взаємин із відвідувачами.
Новий формат фуд-якоря
Враховуючи зміни у споживчих симпатіях цільових аудиторій наших регіональних торгових центрів, запит до якості обслуговування та комфорту торгових просторів, а також глобальний тренд зменшення площі ритейлерів, ми вирішили ремоделювати наші регіональні ТРЦ щодо зменшення та оновлення формату продуктового якоря та відповідного розширення торгової галереї.
Робота торгової галереї у звичайному форматі
Площа гіпермаркету буде зменшена до 4 500 кв. м. в обох торгових центрах, що дозволить розширити до 30% пропозиції торгової галереї інших товарних категорій. Ми вже підписали договір оренди з українською торговельною мережею «Сільпо», формат супермаркетів якої відповідає запиту аудиторії торгових центрів у Кривому Розі та Запоріжжі, посилить синергію та зростання орендарів торгової галереї. Ремонтні роботи на території гіпермаркетів, що діють, стартують у квітні цього року. Відкриття оновлених супермаркетів та частини торгової галереї у Запоріжжі та Кривому Розі заплановано на третій квартал 2022 року, якраз перед стартом осіннього сезону. В результаті ремоделінгу ми розширимо категорії «Фешн», «Спорт», «Електроніка», «Товари для дому». З більшістю брендів договори вже підписано. При цьому торгові центри продовжуватимуть працювати та приймати відвідувачів у звичному режимі з посиленою маркетинговою програмою взаємодії з покупцями, враховуючи особливості весняного та літнього шопінгу.
Читайте також: Максим Гаврюшин про ринок торговельної нерухомості та нові проекти