Аналітика VARUS: що найчастіше шукають українці під час онлайн-замовлень

Мережа супермаркетів VARUS проаналізувала пошукові запити покупців, які роблять онлайн-замовлення, та склала перелік найбільш популярних товарів.

Зазначається, що він змінюється залежно від сезону та економічних факторів. Так, у листопаді абсолютними лідерами за кількістю пошуків на сайті varus.ua стали молочні продукти:

  • Молоко;
  • Майонез;
  • Вершкове масло;
  • Яйця;
  • Сметана.

img 8779 | 1

Щодо категорій, які шукають найчастіше, список дещо відрізняється, тут лідирують свіжі овочі, сири, м’ясо, свіжі фрукти та хліб.

img 8778 | 2

Проте під час аналізу поведінки клієнтів з’ясувалось, що найпопулярніші запити — це не завжди про здійснення покупок. У деяких випадках покупці просто знайомляться з продуктом та вивчають його характеристики, - зазначають у прес-службі мережі.

ТОП пошукових запитів на varus.ua, які найчастіше конвертуються в покупку, виглядає так:

  • Філе куряче;
  • Картопля;
  • Цукор;
  • Морква;
  • Банан.

img 8780 | 3

Купівельна поведінка українців під час війни

Протягом 2023 року порівняно з довоєнним 2021-м в Україні найбільше подорожчали овочі та фрукти. Через це українці стали частіше відмовлятися від покупки товарів цієї категорії у супермаркетах.

Читайте також: Конкурент чи доповнення? Чи може онлайн-ритейл загрожувати успіху ТРЦ в Україні

Про це розповів співвласник і керівник досліджень компанії Num8erz Денис Ромаш. Компанія дослідила зміни цін та споживацьку поведінку українців на основі даних понад 2,5 млн покупців у програмах лояльності 7 продуктових ритейлерів країни (NOVUS, “Лоток”, VARUS, “Наш Край”, SPAR, “Домашній маркет”, “Файно маркет”) та порівняла їх з аналогічним періодом 2021 року.

Результати дослідження дивіться в матеріалі.