Американські ритейлери відзначають надзвичайне зростання продажів одягу маленьких розмірів
Американські фешн-ритейлери помітили різке зростання попиту на одяг маленьких розмірів, який купують люди, що худнуть за допомогою популярного препарата “Оземпік”.
Так, покупці, які раніше обирали 12-й розмір одягу (у міжнародній сітці — XXL), тепер купують 6-й чи 8-й (M та L), розповіла виконавчий директор бренду одягу Lafayette 148 Дейдра Куїнн.
Це не тільки стимулювало продажі, а й дозволило бреду заощадити, адже для таких розмірів потрібно менше тканини.
За словами співзасновника та генерального директора компанії з прокату одягу Rent the Runway Дженніфер Хайман, зараз маленькі розміри клієнти вибирають частіше, ніж будь-коли за останні 15 років.
Ба більше, клієнти, яким вдалося схуднути, обирають відверті вирізи та інші деталі, які підкреслюють вигини тіла.
Після пандемії коронавірусу Covid-19 компанія Amarra, яка продає вечірні сукні та інший одяг у 800 роздрібних магазинах у США, Канаді та Австралії, відзначала зростання продажів одягу великих розмірів. Тепер йде зворотний тренд.
Директор з продажу компанії AllStar Logo, яка виробляє формений одяг для компаній (сорочки поло, флісові куртки та ін.) Едмонд Мосс відзначив, що за останній рік попит на великі розміри впав удвічі.
За даними сервісу Impact Analytics, у 12 брендів продажі трьох найбільших розмірів жіночих сорочок на гудзиках впали на 10,9% за перші три місяці 2024 року в порівнянні з тим же періодом 2022 року.
Продажі аналогічних сорочок на ґудзиках трьох найменших розмірів у цей період зросли на 12,1%. Така ж тенденція спостерігалася у продажах жіночих суконь та светрів, чоловічих сорочок-поло, толстовок та футболок.
Читайте також: Російський ритейл зіткнувся з найбільшим дефіцитом кадрів за останні 20 років
Але засновник і гендиректор Impact Analytics Прашант Агравал поки що обережний в оцінках. За його словами, неможливо точно говорити, що зміни спричинені лише популярністю "Оземпіка". Втім такий виражений зсув незвичайний, додав він.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації