Американці встановили рекорд витрат на розпродажі «Чорної п’ятниці»
Під час онлайн-розпродажів «Чорної п’ятниці» американці витратили рекордні $9,12 млрд. Це на 2,3% більше, ніж 2021 року. Про це повідомляють в Adobe Analytics.
За підрахунками аналітиків, 48% покупок було зроблено через смартфони. Також на 78% побільшало використання додатків, які дозволяють відстрочити оплату покупок. За оцінками Adobe Analytics, продаж іграшок на розпродажах «Чорної п’ятниці» зріс на 285% у річному вираженні, електронних товарів — на 221%, спортивного інвентарю — на 218%.
«Незважаючи на те, що в «Чорну п’ятницю» було побито рекорд онлайн-трат, ми також спостерігаємо все більш явні ознаки більш економної споживчої поведінки», — наводить прес-служба слова Вівека Пандьї, провідного аналітика Adobe Analytics.
За оцінками аналітиків, очікувані онлайн-продажі у «Кіберпонеділок» сягнуть до $11,2 млрд. Це на 5,1% більше, ніж у 2021 році. Традиційно «Кіберпонеділок» відбувається після «Чорної п’ятниці».
Читайте також: Телевізори, павербанки, обігрівачі та олія. Що українці купують на Black Friday 2022