Amazon знову став найдорожчим брендом у галузі ритейлу в рейтингу Brand Finance
Провідна консалтингова компанія з оцінки брендів Brand Finance вкотре визнала Amazon найдорожчим роздрібним брендом у світі. Вартість ритейл-гіганту оцінили у 299,3 мільярда доларів.
Це більш ніж вдвічі перевищує вартість бренду Walmart, який посідає друге місце. Третє місце стабільно посідає Home Depot.
Згідно зі звітом, вартість бренду Amazon зросла на 36% з початку пандемії COVID-19, він найдорожчим брендом у світі в усіх секторах.
Ясне домінування Amazon у секторі роздрібної торгівлі – і за його межами – не можна ігнорувати. Невпинне прагнення бренду до інновацій, орієнтованих на клієнта, не лише змінило спосіб здійснення покупок, але й кинуло виклик традиційним бізнес-моделям. Гігант роздрібної торгівлі тепер має прагнути зберегти свою конкурентоспроможність у середовищі, що швидко розвивається, особливо тому, що тепер очі на бренд звернені більше, ніж будь-коли, - сказав керуючий директор Brand Finance Річард Хей.
Walmart і Home Depot
Американський ритейлер Walmart отримав вигоду від зміни споживчих звичок у світі після пандемії та розширив свої рекламні ініціативи через Walmart Connect.
Фірма з США Home Depot, яка займається покращенням дому, також зміцнює свою репутацію щодо якості та задоволеності клієнтів та підтримує ініціативи щодо сталого розвитку.
Читайте також: Lidl, Aldi та інші: найбільші німецькі ритейлери підписали Пакт проти харчових відходів
Найбільш швидкозростаючим брендом у сфері роздрібної торгівлі визнано мексиканський OXXO (вартість бренду зросла на 56% до 2,3 мільярда доларів США).
Його материнський бренд Femsa запустив масштабний план розширення минулого року, маючи на меті збільшити кількість магазинів у Латинській Америці майже вдвічі за наступне десятиліття.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації