Amazon знову став найдорожчим брендом у галузі ритейлу в рейтингу Brand Finance

Провідна консалтингова компанія з оцінки брендів Brand Finance вкотре визнала Amazon найдорожчим роздрібним брендом у світі. Вартість ритейл-гіганту оцінили у 299,3 мільярда доларів.

Це більш ніж вдвічі перевищує вартість бренду Walmart, який посідає друге місце. Третє місце стабільно посідає Home Depot.

Згідно зі звітом, вартість бренду Amazon зросла на 36% з початку пандемії COVID-19, він найдорожчим брендом у світі в усіх секторах.

Ясне домінування Amazon у секторі роздрібної торгівлі – і за його межами – не можна ігнорувати. Невпинне прагнення бренду до інновацій, орієнтованих на клієнта, не лише змінило спосіб здійснення покупок, але й кинуло виклик традиційним бізнес-моделям. Гігант роздрібної торгівлі тепер має прагнути зберегти свою конкурентоспроможність у середовищі, що швидко розвивається, особливо тому, що тепер очі на бренд звернені більше, ніж будь-коли, - сказав керуючий директор Brand Finance Річард Хей.

image 2023 06 29 17 12 46 | 1

Walmart і Home Depot

Американський ритейлер Walmart отримав вигоду від зміни споживчих звичок у світі після пандемії та розширив свої рекламні ініціативи через Walmart Connect.

Фірма з США Home Depot, яка займається покращенням дому, також зміцнює свою репутацію щодо якості та задоволеності клієнтів та підтримує ініціативи щодо сталого розвитку.

Читайте також: Lidl, Aldi та інші: найбільші німецькі ритейлери підписали Пакт проти харчових відходів

Найбільш швидкозростаючим брендом у сфері роздрібної торгівлі визнано мексиканський OXXO (вартість бренду зросла на 56% до 2,3 мільярда доларів США).

Його материнський бренд Femsa запустив масштабний план розширення минулого року, маючи на меті збільшити кількість магазинів у Латинській Америці майже вдвічі за наступне десятиліття.

Brand Finance