Amazon запускає тестову 15-ти хвилинну доставку в Індії

Американський ритейл-гігант Amazon запустив тестування служби швидкого доставлення в Індії.

Про це заявив старший віцепрезидент корпорації по ринках, що розвиваються, Аміт Агарвал, пише Bloomderg.

Спочатку Amazon проведе експеримент зі швидкісним обслуговуванням у деяких районах Бангалора, південноіндійського технологічного центру.

Скоро ми запустимо пілотну версію нашої 15-хвилинної служби доставлення у Бангалорі, – сказав Агарвал.

Асортимент продукції, яку можна буде замовити таким чином - обмежений, він варіюватиметься від продуктів харчування до предметів домашнього вжитку залежно від району доставки.

Індійський ринок для Amazon

Компанія вийшла на цей ринок 11 років тому і прагне досягти понад 80 млрд доларів сукупного експорту електронної комерції з Індії до 2030 року. 

Саме Індія є одним з найшвидше зростаючих ринків e-commerce у світі. Наразі на ринку швидкої доставки тут домінують такі компанії, як Blinkit від Zomato, дрібніший конкурент Swiggy і BigBasket від конгломерату Tata Group.

Цього року в країні запрацював також сервіс Minutes від місцевого інтернет-ритейлера Flipkart, контрольованого Walmart.

Читайте також: Південня Корея заявила про токсичність дитячого одягу з Temu – розслідування

Швидкість доставки у Індії є “запаморочливою”, порівняно зі службами доставки по всьому світу, які зазвичай тривають дні або кілька годин.