Amazon закриває усі роздрібні магазини одягу через неуспішність проєкту

Американьський онлайн-ритейлер Amazon вирішив закрити усі свої роздрібні магазини одягу, оскільки вони не здобули успіху у покупців.

Компанія вирішила повністю сконцентруватися на продажах одягу онлайн, однак Amazon досі розраховує на успіх власної продуктової мережі Whole Foods Market, яка налічує 500 точок у США.

Після ретельних роздумів ми вирішили закрити обидва наші роздрібні магазини Amazon Style, щоб зосередитися на онлайн-продажах модного одягу, - підтвердила представниця Amazon Крістен Кіш.

*Довідка

Гігант e-commerce відкрив перший магазин одягу у травні 2022 року. Точка запрацювала у Каліфорнійському місті Глендейл неподалік Лос-Анджелеса, а друга з’явилась у жовтні в Колумбусі, штат Огайо.

Особливістю магазинів стала наявність "високих технологій", для покупок відвідувачі могли використовувати спеціальний додаток, який дозволяв вибрати модель, колір та розмір речей, які вони хотіли б приміряти. У ньому також була можливість отримати індивідуальні рекомендації щодо стилю.

Читайте також: Amazon наростив квартальний дохід до 143,1 млрд доларів

Це не єдиний невдалий роздрібний проєкт компанії, минулого року Amazon закрив 68 роздрібних магазинів своїх брендів Amazon Books, Amazon 4-Star та Pop-Up.

Trade Master