Amazon закриває офіційний сайт і магазин додатків в Китаї

Американська компанія Amazon оголосила, що 17 липня цього року закриє свій китайський сайт amazon.cn і офіційний магазин додатків у Китаї. Причини гігант електронної комерції не называет.

На думку експертів, це сигнал про повний вихід Amazon з ринку Китаю і подальше відокремлення країни від Заходу.

Користувачам прийшли листи з наступним текстом:

"З 17 липня Amazon China більше не надаватиме послуги магазину додатків. Якщо у вас є які-небудь питання, будь ласка, зв'яжіться зі службою підтримки клієнтів Amazon". 

Нагадаємо, що у 2019 Amazon закрив свій внутрішній ринок електронної комерції в Китаї. Тоді компанія послалася на домінування на ринку місцевих платформ і заявила, що буде тісно співпрацювати з продавцями.

Це означало, що китайські продавці, які хотіли продавати свої товари за кордоном, могли і далі робити це через глобальну платформу компанії. 

Також у червні минулого року Amazon оголосив про припинення роботи свого книжкового інтернет-магазину Kindle в Китаї 30 червня 2023-го.

Китайські користувачі незабаром не зможуть купувати нові електронні книги, але зможуть завантажити наявні до 30 числа.

Amazon ввів підтвердження віку за допомогою сканування долоні

Раніше Amazon повідомив про розширення функції свого способу безконтактної оплати за допомогою долоні - сервісу Amazon One.

Тепер Amazon One передбачає перевірку віку і дозволить купувати алкоголь без перевірки документів.

Читайте також: Amazon використовуватиме штучний інтелект для генерації реклами

Наразі функція перевірки віку за допомогою долоні працює на бейсбольному стадіоні Coors Field у Денвері, але далі її планують розширити на інші заклади.

Велика Епоха