Amazon використовуватиме штучний інтелект для генерації реклами

Гігант онлайн-торгівлі Amazon буде використовувати штучний інтелект для створення зображень та відео для рекламодавців на своїй платформі.

Американська компанія ще з 2021 року щоквартально суттєво збільшує рекламний сектор.

Зазначається, що це допоможе Amazon диверсифікувати свій рекламний бізнес, як гравцю ринку електронної торгівлі та медіа. Лише за минулий рік реклама принесла компанії понад 38 мільярдів доларів.

На думку експертів, технологія штучного інтелекту допоможе поширювати рекламні ролики у безкоштовному сервісі потокового відео Freevee та під час трансляцій вечірніх футбольних матчів на сервісі Prime Video.

Крім цього Amazon продає рекламу на власному сайті Amazon Music та запускає цифрову рекламу на екранах продуктових магазинів компанії Amazon Fresh.

Нейромережа від Amazon

Раніше ми розповідали, що корпорація розробила і презентувала власний штучний інтелект під назвою Bedrock.

Нейромережу можна використовувати для генерації текстової інформації, також він має доступ до мовної моделі Titan, мовних моделей стартапів AI21 та Anthropics, а також до моделі від Stability AI.

Читайте також: Скорочення працівників і закриття проєктів: що відбувається з техногігантом Amazon

За допомогою ШІ Amazon можна легко створювати тексти для листів чи блогів, а модель Titan дає більш точні та правильні відповіді, ніж інші нейромережі.

Також користувачі зможуть персоніфікувати модель під власні потреби за допомогою додавання своїх персональних даних. Але користування Bedrock не безкоштовне, наразі сервіс працює лише форматі обмеженого попереднього перегляду.

The Information