Amazon відкриє перший магазин одягу в американському ТРЦ «Americana at Brand»

Amazon – гігант онлайн-торгівлі, який протягом багатьох років активно конкурував із торговими центрами. Відкриття офлайн-магазину може стати ще однією загрозою для традиційних продавців одягу, оскільки Amazon вже продає понад 10% всього одягу в Сполучених Штатах і витіснив Walmart з позиції найбільшого продавця одягу під час пандемії коронавірусу.

Магазин відкриється в торговому центрі «Americana at Brand» у штаті Каліфорнія та буде відрізнятися індивідуальним підходом, персоналізацією простору та діджиталізацією процесу здійснення покупок. Керуючий директор Amazon Style Сімоїна Васен відмовилася від коментарів щодо точної дати відкриття, концепції магазину та прогнозу продажів.

За розміром Amazon Style не обійде Macy’s, адже його площа складатиме близько 2 787 кв. м, що відповідає розмірам магазину Kohl’s. Однак перевага магазину від Amazon буде в розташуванні товару, яке дозволить пропонувати покупцям набагато більше речей, стилів та колекцій. Планується, що кожен товар буде представлений на огляд у єдиному примірнику, а решта розміщуватиметься на складі.

amazon1 | 1

У магазині покупці зможуть сканувати товари за QR-кодом, завдяки чому алгоритми Amazon рекомендуватимуть їм схожі речі в режимі реального часу. Щоб рекомендації були більш точними та персоналізованими, буде розроблено онлайн-опитування про переваги у виборі одягу, стилі та розміри.

При скануванні коду покупці зможуть спрямовувати річ відразу в примірювальну з сенсорними дисплеями, через які можна запросити обмін предмета одягу, викликати консультанта або оцінити процес обслуговування і елемент гардероба.

amazon2 | 2

У разі, якщо одяг не підійшов покупцю, він повинен залишити його в спеціальній шафі, розташованій у примірювальній. Представники компанії вважають, що це прискорить процес примірки.

«Amazon Style повністю переосмислює можливості примірювальної, перетворюючи її на персоналізований простір, де покупці можуть продовжувати робити покупки, здавалося б, в нескінченній шафі чудових стилів», – написала Сімоїна Васен у блозі Amazon.

Модернізований та індивідуальний підхід Amazon до роботи офлайн-магазину здатний посилити вплив компанії у цьому секторі торгівлі та зміцнити її позиції.

Читайте також: Amazon представила свій перший міні-універмаг у Великобританії