Amazon відкриє перший магазин одягу в американському ТРЦ «Americana at Brand»
У магазині покупці зможуть сканувати товари за QR-кодом, завдяки чому алгоритми Amazon рекомендуватимуть їм схожі речі в режимі реального часу. Щоб рекомендації були більш точними та персоналізованими, буде розроблено онлайн-опитування про переваги у виборі одягу, стилі та розміри.
При скануванні коду покупці зможуть спрямовувати річ відразу в примірювальну з сенсорними дисплеями, через які можна запросити обмін предмета одягу, викликати консультанта або оцінити процес обслуговування і елемент гардероба.
У разі, якщо одяг не підійшов покупцю, він повинен залишити його в спеціальній шафі, розташованій у примірювальній. Представники компанії вважають, що це прискорить процес примірки.
«Amazon Style повністю переосмислює можливості примірювальної, перетворюючи її на персоналізований простір, де покупці можуть продовжувати робити покупки, здавалося б, в нескінченній шафі чудових стилів», – написала Сімоїна Васен у блозі Amazon.
Модернізований та індивідуальний підхід Amazon до роботи офлайн-магазину здатний посилити вплив компанії у цьому секторі торгівлі та зміцнити її позиції.
Читайте також: Amazon представила свій перший міні-універмаг у Великобританії