Amazon та «розумні» візки: чому проект провалився
«Розумні» візки для продуктів Amazon, незважаючи на очікування, не користуються популярністю серед покупців.
На думку менеджерів компанії, Dash Carts непопулярні через маленькі розміри, які не підходять для великих покупок, і труднощі зі скануванням товарів. Крім того, з ними не можна вийти на вулицю та довезти покупки до машини.
Візками Dash Carts користуються лише в 11-15% випадків, тоді як Amazon розраховував приблизно на 30%, як випливає з документів. Зараз такі візки є у 23 магазинах Amazon.
Ритейлер представив «розумні» візки для продуктів у липні 2020 року. Пристрої відстежують, які товари покупець поклав у кошик чи дістав назад, формують чек та списують гроші з картки при виході з магазину.
Компанія планувала продавати техніку іншим ритейлерам після тестів у магазинах, але поки що ця ідея перебуває на паузі.
Читайте також: Amazon відкриє перший магазин одягу в американському ТРЦ «Americana at Brand»