Amazon представив власного помічника зі штучним інтелектом для шопінгу

Американський гігант електронної торгівлі Amazon презентував “помічника” Rufus, який працює з використанням генеративного штучного інтелекту. Він має допомагати користувачам у шопінгу на порталі ритейлера.

Функція розроблена з метою допомогти користувачам знаходити та купувати продукти. Для цього потрібно ввести запитання текстом або голосом у додатку Amazon і на екрані з’явиться вікно чату.

Rufus можна ставити запитання на кшталт "Яка різниця між кросівками для бігу на біговій доріжці і по дорозі?" або "Порівняйте крапельні та гейзерні кавоварки".

Rufus суттєво допомагає клієнтам легко знаходити та відкривати для себе найкращі продукти для задоволення власних потреб, - зазначили в компанії.

Як працює Rufus?

Для відповідей на запитання користувачів ШІ-помічник використовує:

  • каталог продуктів Amazon;
  • його інформаційну базу «відгуки клієнтів та запитання й відповіді»;
  • інформацію з Інтернету.

Читайте також: Amazon відмовився від поглиннання виробника роботів-пилососів iRobot за майже 1,5 млрд доларів

Наразі в компанії тестують нову розробку на невеликій групі користувачів у США, але планується запустити Rufus по всій країні вже "найближчими тижнями".

CNBC