Amazon представив власного помічника зі штучним інтелектом для шопінгу
Американський гігант електронної торгівлі Amazon презентував “помічника” Rufus, який працює з використанням генеративного штучного інтелекту. Він має допомагати користувачам у шопінгу на порталі ритейлера.
Функція розроблена з метою допомогти користувачам знаходити та купувати продукти. Для цього потрібно ввести запитання текстом або голосом у додатку Amazon і на екрані з’явиться вікно чату.
Rufus можна ставити запитання на кшталт "Яка різниця між кросівками для бігу на біговій доріжці і по дорозі?" або "Порівняйте крапельні та гейзерні кавоварки".
Rufus суттєво допомагає клієнтам легко знаходити та відкривати для себе найкращі продукти для задоволення власних потреб, - зазначили в компанії.
Як працює Rufus?
Для відповідей на запитання користувачів ШІ-помічник використовує:
- каталог продуктів Amazon;
- його інформаційну базу «відгуки клієнтів та запитання й відповіді»;
- інформацію з Інтернету.
Читайте також: Amazon відмовився від поглиннання виробника роботів-пилососів iRobot за майже 1,5 млрд доларів
Наразі в компанії тестують нову розробку на невеликій групі користувачів у США, але планується запустити Rufus по всій країні вже "найближчими тижнями".
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації