Amazon наростив квартальний дохід до 143,1 млрд доларів

Американський гігант електронної торгівлі Amazon звітував про свої фінансові результати за третій квартал 2023 року.

Виторг компанії за цей період збільшився на 13% річних, до 143,1 мільярда доларів. Показник перевищив прогнози аналітиків, які очікували результат на рівні 141,4 мільярда доларів.

За словами експерта Cauvo Capital Марка Гросмана, зростання доходів говорить про те, що Amazon вдалося досягти певного зростання темпів розвитку бізнесу після непростого періоду в умовах зростаючої інфляції та інших факторів.

Чистий прибуток ритейл-гіганту зріс у понад три рази, до 9,9 млрд доларів, а роком раніше компанія отримала 2,9 мільярда. У новом показнику враховано чималий прибуток від вкладень в автовиробника Rivian.

А от результати роботи хмарного сервісу AWS не виправдали очікувань. Доходи підрозділу становили 23,1 млрд доларів, тоді як очікування становили щонайменше 23,2 млрд.

Наростив дохід рекламний сегмент корпорації - до 12,1 млрд доларів, що перевищує прогноз, у якому йшлося про 11,6 мільярда.

Нарощення рекламних доходів

Найяскравіші результати все ж показала ситуація у бізнесі компанії, пов'язаному зі сферою електронної реклами.

Читайте також: Shein купує британський фешн-бренд Missguided через зростаючу конкуренцію

Клієнти наростили витрати на рекламу для покращення видимості на мережевому торговому майданчику Amazon. Доходи від реклами було збільшено на 26% рік до року. Це більше зростання Facebook і Google, яке дорівнює 23% і 9% відповідно. Продажі Amazon у сфері мережевої торгівлі зросли на 7% рік до року.

Liga.Бізнес