“Альянс Рітейл Груп” запустив нову мережу магазинів під брендом Máshket

Компанія “Альянс Рітейл Груп”, до портфелю якої входять мережі “Домашній маркет”, Osnova, PRO – просто продукти, FRIPP TIME та CHILL TIME, презентувала новий формат магазинів під ТМ Máshket.

Маркети мережі вже працюють у Вінниці та області, а незабаром точки з’являться і у Києві.

Зазначається, що у 2023 році “Домашній маркет” став Máshket, змінивши стилістику та тон комунікації з відвідувачами. Символом мережі став молодий мангуст-підприємець.

600x800 vertical 9 1 | 1
600x800-Vertical-(8)

Máshket — це місце гарного настрою, приємних та вигідних покупок. Тут кожен знайде собі щось до смаку, а завдяки продуманій до дрібниць системі лояльності — ще й гарно заощадить на щоденних покупках, – кажуть у компанії.

В асортименті ритейлера свіжі овочі та фрукти, ковбасні вироби, молочна продукція, свіжа випічка, кава, хот-доги, піца власного виробництва, власна випічку та напівфабрикати за особливою рецептурою.

Читайте також: Об’єднає 15 концепцій: на ревіталізованому заводі “Промприлад” у Івано-Франківську відкриють фудмаркет

Станом на середину жовтня вже відкрито шість об’єктів у Вінниці та Вінницькій області, а найближчим часом очікуються відкриття у столиці.

RAU