“Альянс Рітейл Груп” запустив нову мережу магазинів під брендом Máshket
Компанія “Альянс Рітейл Груп”, до портфелю якої входять мережі “Домашній маркет”, Osnova, PRO – просто продукти, FRIPP TIME та CHILL TIME, презентувала новий формат магазинів під ТМ Máshket.
Маркети мережі вже працюють у Вінниці та області, а незабаром точки з’являться і у Києві.
Зазначається, що у 2023 році “Домашній маркет” став Máshket, змінивши стилістику та тон комунікації з відвідувачами. Символом мережі став молодий мангуст-підприємець.
Máshket — це місце гарного настрою, приємних та вигідних покупок. Тут кожен знайде собі щось до смаку, а завдяки продуманій до дрібниць системі лояльності — ще й гарно заощадить на щоденних покупках, – кажуть у компанії.
В асортименті ритейлера свіжі овочі та фрукти, ковбасні вироби, молочна продукція, свіжа випічка, кава, хот-доги, піца власного виробництва, власна випічку та напівфабрикати за особливою рецептурою.
Читайте також: Об’єднає 15 концепцій: на ревіталізованому заводі “Промприлад” у Івано-Франківську відкриють фудмаркет
Станом на середину жовтня вже відкрито шість об’єктів у Вінниці та Вінницькій області, а найближчим часом очікуються відкриття у столиці.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації