Алкомаркет BadBoy вибачився за рекламу про причастя новою вивіскою

Львівський алкомаркет BadBoy вибачився за некоректну рекламу про причастя на фасаді. Вивіску “Все для причастя” магазин замінив на текст з вибаченням.

Тепер замість попереднього напису, великими літерами написано: "Пробачте, так налажати перед Великоднем ми могли тільки у Львові".

Львівська міська рада відреагувала на інцидент ще 6 квітня. Там заявили, що провели розмову із власниками магазину і тоді неоднозначний напис пообіцяли прибрати.

Скандал із BadBoy

Раніше ми розповідали, що рейтинг львівського алкомаркету впав майже вдвічі через обурення користувачів у соцмережах.

Магазин звинувачують у зневазі до вірян та дискримінації на основі релігії.

Експерти також оцінили рекламу “Все для причастя” критично. Наприклад, Corporate Communications Director у "АрселорМіттал" Ярина Ключковська зазначає, що попри розголос, це приклад не можна вважати хорошим піаром.

Справа в тому, що така реклама створює конфлікт, який псує репутацію, адже вона формується не на полицях, а в головах покупців.

Недоречним виявилось і місце розміщення білборду, адже на заході України релігійними себе вважають близько 87%. Тож звести причастя до споживання вина, тим паче у час Великого Посту, справді можна розцінювати як зневагу до християн.

Читайте також: АЛЛО відновив роботу точки в Харкові і готується до відкриття нового магазину на Львівщині

На думку Ключковської, погана репутація може вплинути і на сестринський бізнес Bad Boy - мережу Goodwine.

PR-стратег Сергій Дідковський вважає, що основною помилкою цього креативу BadBoy стало те, що це “модернова реклама в консервативному місті”. Однак експерт оцінив цей конфлікт не так критично. Детальніше про це, читайте в нашому матеріалі.

Facebook