Акції Burberry різко зросли на 15%: бренд очікує відновлення після тривалого падіння продажів

Акції британського модного дому Burberry зросли на 15% після того, як компанія опублікувала звіт операційної діяльності за третій квартал 2024 року фінансового року.

Найближчим часом бренд очікує, що йому вдасться компенсувати збитки за попередній період та продемонструвати високі результати.

Тим часом продажі в магазинах Burberry впали на 4%, що перевершило очікування аналітиків, які прогнозували зниження на 12%.

У Європі, на Близькому Сході, в Індії та Африці продажі знизилися на 2% у річному обчисленні за третій квартал після падіння на 10% у другому.

Натомість продажі шарфів зросли приблизно на 12%, після того як бренд почав активно рекламувати їх у магазинах та на маркетингових заходах.

Генеральний директор Burberry Джошуа Шульман, який був ініціатором перетворень та переорієнтував бренд на виробництво класичного верхнього одягу, відзначив, що компанія швидко рухається до зростання.

Ми розуміємо, що ми ще знаходимося на ранньому етапі нашої трансформації, проте ми надихнуті реакцією на наші рекламні кампанії It's Always Burberry Weather і Wrapped in Burberry. Бурхлива реакція аудиторії призвела до підвищення бажаності марки та зміцнення позицій у категорії верхнього одягу та аксесуарів, - зауважив він.

Читайте також: Найпопулярніші бренди світу за підсумками 2024 року – рейтинг Lyst

Фінансова директорка модного дому Кейт Феррі також зазначила, що пріоритетними територіями для розвитку бренду в 2025 році є азіатські ринки, однак підкреслила, що хоча в США є "реальна можливість зростання", можливість введення мит на британські товари може обмежити його в цьому регіоні.

Trade Master