Adidas зафіксував ажіотажний попит на бренд Yeezy після розриву співпраці з Каньє Вестом

Першу партію кросівок Yeezy від Adidas миттєво розкупили після закінчення партнерства бренду з популярним репером Каньє Вестом.

До 2 червня Adidas отримав замовлення на 4 млн пар кросівок на суму понад 508 млн. євро.

У компанії зазначили, що зважаючи на ажіотажний попит, Adidas не може задовольнити всі замовлення, особливо на певні розміри та моделі.

Попит на перший продаж взуття Yeezy онлайн, що проходив наприкінці травня, перевершив навіть найоптимістичніші прогнози.

Клієнти повинні були зареєструватися заздалегідь і зробити замовлення на певні моделі. Джерела журналістів повідомляють, що у той час коли вартість отриманих замовлень склала понад 500 млн євро, чистий обсяг продажів був нижчим.

Такий попит на взуття Yeezy заспокоїв побоювання Adidas про те, що антисемітські висловлювання Каньє Веста зробили бренд надто токсичним.

При першому продажі компанія запропонувала 15 різних моделей Yeezy, серед яких багато дешевих позицій. Популярні 500 Utility Black на платформі онлайн-реселерів StockX.com у Європі повністю розпродаються протягом кількох годин.

*Довідка

Adidas припинив продаж кросівок Yeezy у жовтні 2022 року. Причиною стало розірвання угоди з модельєром і репером Каньє Вестом через те, що він дозволив собі публічні антисемітські висловлювання у соцмережах.

Читайте також: Desigual створив колекцію із використанням штучного інтелекту

У травні компанія оголосила, що вирішила продати частину свого запасу Yeezy, оскільки його ліквідація змусить втратити ще 500 млн. євро. У Adidas пообіцяли пожертвувати більшу частину виручки благодійним організаціям, які борються з расизмом та антисемітизмом.

Financial Times