Дизайнери створили «атмосферу дзен» у найбільшому ТРЦ Сеулу

Burdifilek, що базується в Торонто, завершила проект зі створення «атмосфери дзен» у торгово-розважальному центрі Hyundai Seoul у столиці Південної Кореї. У Hyundai Seoul з’явився центральний атріум з живими рослинами та природним освітленням, а також 12-метровий скульптурний водоспад, які забезпечують умиротворюючу атмосферу для шопінгу.

hyundai seoul3 | 2

Всі торгові галереї Hyundai Seoul розташовуються навколо атріуму, який служить свого роду «зеленим центром» завдяки великій кількості дерев та інших рослин.

“За задумом, 50% площі будівлі відведено під суспільні простори, де люди могли б спілкуватися в набагато приємнішій обстановці, ніж у звичайних торгових центрах”, – прокоментував Дієго Бурді, співзасновник і креативний директор Burdifilek.

Він також зазначив, що рішення для оформлення ТРЦ черпалися із навколишньої природи Сеула.

Читайте також: У Куала-Лумпурі відкрився перший ТРЦ для малого бізнесу

В рамках архітектурної концепції дизайн кожного поверху комплексу був розроблений відповідно до окремої візуальної мови. Так, зокрема, на другому поверсі, де розташовуються магазини жіночого одягу, організовано нейтральний простір зі стриманою тональною палітрою. На третьому поверсі торгового центру дизайнери встановили скульптурні елементи сміливіших форм, вибрали темніші кольори, а натуральні матеріали протиставили більш індустріальним.

“Наша філософія полягала в тому, щоб на кожному поверсі створити обстановку, яка буде говорити з певною демографічною групою, різними мовами дизайну, при цьому по-різному відображаючи природу в просторі”, – додав Дієго Бурді.

hyundai seoul5 | 5

Торговий комплекс Hyundai Seoul був введений в експлуатацію у 2021 році і став найбільшим у Сеулі. Його загальна площа становить 89100 кв. м. Фахівці студії Burdifilek працювали над проектуванням трьох із дванадцяти поверхів будівлі.

Джерело