Як українські бренди допомагають під час війни: історія TM byMe

TM byMe – молодий український бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок. Продукція бренду представлена ​​у шоурумі у центрі Києва та у першому великому магазині українських брендів Всі.Свої.

Бренд розпочав свій розвиток у 2016 році з капсульної колекції сорочок та спідниць. Сьогодні byMe – це сезонні колекції одягу та взуття у стилі smart casual. Засновники бренду – подружжя Дмитро та Аліна Сердюк.

З початком війни бренд сконцентрував зусилля на пошитті бронежилетів для батальйону ЗСУ на передовій. Команда почала збирати кошти на бронежилети для українських військових у пекельних точках на півдні країни. Плити для бронежилетів спочатку купували у Польщі, потім замовляли у Чехії, і вже після цього знайшли українських виробників, які працюють із 2014 року. Самі жилети команда відшиває в Україні та безкоштовно віддає бійцям на передову.

За 33 дні роботи команді вдалося зібрати понад 3 мільйони гривень, які витратили на закупівлю 505 плит для бронежилетів, 410 плитонок (з них 40 розвантажень/плитоносок), 100 турнікетів, 25 комплектів розвантажень, берців, наколінників/налокітників, ременів та ременів. Також приєднувалися до збирання коштів на шоломи та автомобілі для військових.

21 березня бренд частково відновив роботу, насамперед продовжуючи забезпечувати ЗСУ найнеобхіднішим. Виробництво відновили на початку квітня.

На даний момент на асортимент бренду пропонується знижка -20%. А кошти від продажу суконь та хусток із колекції «Рослини України» команда продовжує спрямовувати на купівлю та пошиття бронежилетів. До того ж бренд починає виробляти колекцію одягу з патріотичними написами та малюнками, яка буде готова до початку травня.

Читайте також: Зміна попиту та відмова від російських товарів: як працює мережа магазинів Антошка