Через вихід відомих брендів з Росії місцеві ТРЦ можуть втратити 70% виручки
Про тимчасове зупинення діяльності в Росії оголосили 160 міжнародних торгових мереж. Якщо вони не поновлять роботу, російські ТРЦ можуть втратити 30-70% виручки.
Про це свідчить дослідження консалтингової компанії Knight Frank.
За даними компанії, навіть тимчасове закриття магазинів міжнародних брендів спричинило серйозні проблеми великих торгових центрів (від 60 тис. кв. м) Москви і Петербурга, де такі рітейлери орендують 15-25% від загального обсягу площ.
Деякі ТРЦ намагаються знайти заміну серед російських виробників. Проте аналітики Knight Frank все одно очікують зростання вакантності торгових центрів у другому-третьому кварталах: у нових об’єктах вільними можуть залишатися 30–35% площ.
Читайте також: ТРЦ у Росії втрачають відвідувачів, виручку та орендарів