Шиють бронежилети та займаються волонтерством: як змінилися 15 популярних брендів під час війни?
Український бізнес дуже змінився під час війни. Деякі компанії зупинили діяльність (наприклад, бренд рюкзаків Keep, оскільки їхнє виробництво знаходиться в заблокованому місті), деякі трансформували продукт (Kachorovska atelier почала виробляти берці), а деякі продовжують працювати, але створюють спеціальні колекції та переводять частину прибутку на допомогу армії.
Бренди, які почали створювати речі для військових
Kachorovska atelier
Популярний бренд взуття та аксесуарів почав виробляти берці. План найближчим часом — відшити 1300 пар. Вже відшито 588, йде збір коштів від благодійників та пошиття наступної партії. Також бренд влаштовує розпродаж речей зі складів зі знижкою 20%.
Andre Tan
Бренд перебудував свою діяльність, і за перші тижні війни вже відшив для потреб армій 3500 флісових кофт, 1500 спальних мішків, а також жилети, розвантаження, балаклави та плащ-намети.
HARDRIDE
Бренд, який до війни займався виробництвом тактичного спорядження та кастомізацією мотоциклів, відновив виробництво розвантажень під магазини АК.
Крім того, засновник Вова Череміс розповів про роботу над прототипами м’якого короба для ПКМ та розвантаження Che-com. Зараз команда надає готові лекала всім, хто готовий їх відшивати.
MUSTHAVE
Популярний бренд одягу розпочав виробництво балаклав та розвантажень для ЗСУ та ТрО. Магазини бренду, що знаходяться у Львові (ТРЦ «Forum Lviv» та на вул. Коперника, 7), продовжують працювати та надають 30% знижки.
ByMe
Бренд сконцентрував зусилля на пошитті бронежилетів для батальйону ЗСУ на передовій. Команда вже зібрала 900 000 гривень та готує наступну партію для відправки.
POHUY
Бренд одягу з початку війни відшив для бійців ЗСУ 1626 балаклав та 36 комплектів термобілизни. Наразі збирають гроші на тканини для нових партій.
Бренди, які створили капсульні колекції для допомоги армії
DODO socks
Популярний бренд шкарпеток створив колекцію “До перемоги”. Є дизайн “Бандера смузі”, “Мрія”, “Паляниця” та інші.
Таким чином, команда вже зібрала понад мільйон гривень на потреби армії. На базі магазинів у Львові команда відкрила пункти видачі шкарпеток для дітей-біженців.
Siyai
Бренд створив жовто-синій гольф Nation і худий «Російський корабель». Усі зібрані від продажу гроші обіцяють перерахувати потреби армії.
Авіація Галичини
Компанія створила серію футболок «Відповідь окупантам». Весь прибуток від продажів буде перераховано ЗСУ.
MAN’s SET
Український бренд комфортної чоловічої білизни продовжує працювати, частину прибутку передаватиме на потреби армії.
keepsyle
Харківський бренд keepstyle запустив продаж тематичної весняної капсули «Ми з України»: 95% прибутку обіцяють перераховувати на ЗСУ, а 5% — на підтримку команди, яка змушена була евакуюватися з міста.
ETNODIM
Компанія продовжує продавати стильні вишиванки у всьому світі, але також займається волонтерством: команда вже зібрала понад 400 000 гривень на купівлю амуніції для територіальної оборони Києва.
Читайте також: Бренд одягу Tally Weijl надає допомогу українським біженцям у Європі
Предмети декору та дизайн-бюро
PlusKouple
Студія інтер’єрного дизайну PlusKouple створила колекцію ламп BEVEL+Molotov, присвячену мужності українського народу. Усі гроші від продажу будуть перераховані на потреби ЗСУ. Також команда з партнерами почала розробляти меблі для людей, які змушені залишити будинки: це мікромісця з елементами індивідуального використання.
GUNIA
GUNIA Project розпродують дизайнерські свічки у вигляді жовтих та синіх птахів за спеціальною ціною – 30 доларів. Усі гроші, отримані від продажу, за бажанням покупця відправлять або до фонду «Повернися живим», або для підтримки UA Animals.
loft buro
Студія дизайну розробила компактні спальні для хостелів та житлових хабів, які можуть стати в нагоді численним переселенцям. Зараз компанія шукає виробників, у партнерстві з якими вони могли б розпочати серійне виробництво.