У російських ТРЦ кількість відвідувачів категорії fashion retail скоротилася на третину

Закриття магазинів великих міжнародних брендів починає позначатися відвідуваності торгових центрів москви і петербурга. Трафік об'єктів став знижуватися.

Показник Mall Index (відбиває відвідуваність на 1 тис. кв. м торгових площ) у москві за підсумками 11-го тижня року (14-20 березня) виявився на 2,5% нижче рік до року, у петербурзі – на 13,8% . Відставання від значень докризового 2019 року становило 22,3% та 24,5% відповідно. Такі дані наводять аналітики Focus.

snos1 | 2

Читайте також: Вихід закордонних брендів та падіння трафіку: російські ТРЦ готуються до банкрутства

Керівник напряму досліджень та консалтингу Focus Михайло Васильєв зазначає, що спад, що намітився, пов’язаний у тому числі з поступовим закриттям магазинів західних брендів, які призупинили свою роботу в країні-агресорі. Так, у москві кількість відвідувачів категорії fashion retail, на яку припадає основна частина закриттів, минулого тижня скоротилася на 34%, магазини електроніки втратили 10% відвідувачів.

За оцінками Focus, через зростання геополітичної напруги роботу призупинили близько половини міжнародних брендів. Більш чутливим процес виявився для великих об’єктів, де міжнародні мережі займали до 34% площ. У невеликих об’єктах показник становив близько 22%.

Джерело