ТРЦ Австралії «оживають»: помітне значне зростання продажів та відвідуваності
Роздрібна торгівля у великих ТРЦ Австралії переходить від колосальних збитків до значного прибутку завдяки активному зростанню відвідуваності.
Останні роки у зв’язку з поширенням COVID-19 та запровадженням карантину, роздрібна торгівля Австралії зазнавала краху і переживала не найкращий період. Проте, починаючи з другої половини 2021 року, ситуація почала стрімко покращуватися.
Інвестиційний фонд нерухомості Vicinity Centers, який частково володіє та управляє найбільшим ТРЦ Австралії Chadstone у Мельбурні, заявив, що за півріччя до грудня 2020 року розмір їх збитків становив 394,1 млн доларів, а прибуток у другій частині грудня був у розмірі 650,2 млн доларів. Причина повернення людей у торгові центри, а відповідно й у різкому зростанні продажів. За словами виконавчого директора Vicinity Centers Гранта Келлі, роздрібний продаж зріс після послаблень обмежень у жовтні 2021 року, оскільки відвідувачі повернулися з бажанням витрачати після суворого локдауну. Торговий банк Jefferies оцінює піврічний результат, що значно випереджає очікування.
До листопада та грудня минулого року рівень продажів зріс на 5,6%. Кількість відвідувачів збільшилася з 50 до 84% до кінця 2021 року. У штатах, де обмеження були слабшими, ніж у центральних, потік клієнтів та рівень продажів були стабільно високими.
Продажі також підтримуються місцевою економікою та обмеженнями на міжнародні перельоти, за рахунок чого австралійці не мають можливості здійснювати покупки поза країною та витрачають свої гроші у торгових центрах Австралії.
Поширення омікрон-штаму внесло свої корективи в «пожвавлення» роздрібної торгівлі з огляду на нові обмеження та зростання кількості хворих.
«У січні 2022 року омікрон вплинув на відвідуваність, особливо в ТРЦ з портфеля Vicinity Centres розташованих на східному узбережжі Австралії, проте в перші два тижні лютого на околицях спостерігалася тенденція до зростання», — сказав Грант Келлі.
На даний момент потік відвідувачів становить приблизно половину від рівня до COVID-19. Фінансовий директор Vicinity Адріан Чай стверджує, що продажі та доходи повернуться приблизно через 2 роки.
Читайте також: Латвія дозволить відвідувати ТРЦ без COVID-сертифікатів