ЦУМ Чернігів: підсумки року, оновлення ТЦ, нові орендарі та плани на майбутнє
2021 рік для ЦУМ Чернігів був роком змін та випробувань. Крім COVID-обмежень, які були запроваджені одразу після новорічних свят, минулий рік у ТЦ розпочався зі зміни продуктового оператора: замість «Симпатик» відкрився «Сільпо». Навесні розпочалася глобальна реконструкція площі перед торговим центром із перекладкою тротуарної плитки та надання виду сучасної європейської площі. Було створено місця для відпочинку, встановлено кашпо, змонтовано архітектурне освітлення.
«Безпосередньо у ТЦ ми розширили торгові площі в оновленому дизайні, встановили пасажирський ліфт, який об’єднав поверхи та дозволив відвідувати торговий центр маломобільним людям, додав зручності та створив замкнутий потік відвідувачів», — зазначає Ольга Муцька, комерційний директор ЦУМ Чернігів.
Однією з головних подій 2021 року у чернігівському ЦУМі стало відкриття «продуктового супермаркету Сільпо на 3 000 кв. м у тематиці “американська кіноіндустрія” (липень 2021), що дозволило по-новому розмістити існуючих орендарів за рахунок ротації з оновленням формату та зовнішнього вигляду. Крім того, було відкрито магазини Stima, Tusso Barcelona. З початку 2022 року в ТЦ відкрилися два нові орендарі — хімчистка «Чистка та шиття» (2 січня) та мережа Люксоптика (4 лютого).
«Для того, щоб залучити орендарів, ми провели реконструкцію з метою покращення зовнішнього вигляду, зручності внутрішніх площ та площі перед ТЦ. У планах на цей рік роботи з прилеглої території: вже навесні відремонтуємо ділянку на вулиці Київській, створимо дитячу зону, автоматизуємо та змінимо шлях виїзду з паркінгу», — розповідає Ольга Муцька.
Читайте також: У чернігівському ТРЦ відкрилася найбільша ковзанка у місті
Під час пандемії COVID-19 у ТЦ швидко адаптували рекламні кампанії у соціальних мережах, щоб бути у контакті з аудиторією. Також провели велику роботу щодо полегшення доступу покупця до ТЦ з дотриманням усіх карантинних норм, організували центр вакцинації. Усе це було спрямовано забезпечення безперебійної роботи торгового центру.
«Незважаючи на падіння прибутковості, пов’язане з обмеженнями в роботі ТЦ, ми збільшили наш маркетинговий бюджет у 2021-му і досягли відмінних результатів. Наприклад, на відкритті площі після реконструкції та відкритті продуктового супермаркету нас відвідало 35 000 осіб», — зазначає комерційний директор ЦУМ Чернігів.
Хороше зростання трафіку та збільшення аудиторії у соцмережах також забезпечили постійні активності у ТЦ у партнерстві з орендарями.
«На початку 2022 року всім без винятку орендарям ми надали список запланованих заходів. З окремими зацікавленими брендами проводимо спілкування, під час якого обговорюємо варіанти залучення та інтеграції до цих активностей», — пояснює Ольга.
Також для кращої комунікації зі споживачами команда ТЦ розробляє мобільний додаток, який надасть нові можливості для залучення відвідувачів, здійснення покупок та створення нових форматів взаємодії з магазинами.
Щодо планів на 2022 рік – планують розвивати tenant-mix ТРЦ.
«Хочемо розширити групу товарів для дому, вже підписано договір із меблевим магазином Konstanta (відкриття заплановано на березень). Ведемо переговори із орендарями fashion, спорт, парфумерія. Плануємо розширити фуд-зону та відкрити pop-up зони», – ділиться Ольга Муцька.
Довідка. ЦУМ Чернігів розташований за адресою проспект Миру, 49 на перехресті ключових магістралей. До комплексу входять три поверхи загальною площею 18 328,4 кв. м, а орендопридатна площа становить 15 000 кв. м.
Торговий об’єкт знайомий до корінних жителів міста з 1975 року під назвою універсаму Дружба, а з 2005-го — як ТЦ Мегацентр. Кінець 2019 року став новим етапом розвитку ЦУМ Чернігів. Після ухвалення рішення про масштабне оновлення об’єкта було розроблено план реконцепції та ребрендинг — знаменитий ТЦ Мегацентр перейменований на ЦУМ Чернігів.