Оксана Саква, Librarium: для мережі ми розглядаємо лише формат магазинів у ТРЦ
У 2021 році, незважаючи на непрості зовнішні умови для розвитку, мережа Librarium активно розвивалася. Зокрема, було відкрито нові торгові точки у ТРЦ Lavina Mall (Київ), ТРЦ Respublika Park (Київ), ТРЦ Dafi (Харків), ТРЦ Острів (Одеса), а також переформатовано магазини із 400 кв. м до 700 кв. м у ТРЦ River Mall (Київ) та ТРЦ Hollywood (Чернігів).
«Для мережі Librarium ми розглядаємо лише формат магазинів у ТРЦ. Причому не ми підлаштовуємо свій формат під ТРЦ, а навпаки — маємо до ТРЦ чіткі вимоги щодо розташування, торгової площі, тенант-міксу», — розповідає Оксана Саква, керівник департаменту маркетингу мережі магазинів Librarium.
Мережа відкриває торгові точки лише у ТРЦ, розташованих у містах-мільйонниках. До того ж торговий центр повинен мати відповідні розміри, тенант-мікс та гарну локацію.
Читайте також: Поки ритейлери відкривали магазини в нових торгових центрах, Puma займала площі вже побудованих ТРЦ
«Для нас важливо, щоб ТРЦ мав подібну до нашої цільової аудиторії. Нас цікавить довгострокова перспектива розвитку, тому ми також оцінюємо, наскільки розвивається житловий район, у якому знаходиться торговий центр, і які перспективи розвитку у цієї локації», — додає Оксана Саква.
У 2022 році мережа й надалі активно розвиватиметься, проте лише у тих ТРЦ, які відповідають вимогам. Управлінська команда Librarium готує до відкриття ще два нових магазини.
«Цього року нам доведеться обирати ТРЦ для нових локацій, оскільки основні кошти ми запланували вкласти у вдосконалення та систематизацію бізнес-процесів. Також ми хочемо збільшити кількість унікальних товарів на полицях наших магазинів. Якщо ж говорити про глобальні плани масштабування, нам цікавий вихід на міжнародні ринки», — резюмує Оксана Саква.
Довідка. Проект Librarium існує вже чотири роки, активно розвивається та масштабується. Сьогодні це 9 магазинів площею 700 кв. м у Києві та Харкові, Одесі та Чернігові. Асортимент бренду налічує близько 30 000 SKU товарів, серед яких емоційні подарунки, кераміка від українських майстрів, фарфор із репродукціями всесвітньо відомих художників, хобі-товари, товари для професійних художників, авторські блокноти, мотиваційні щоденники від нішевих дизайнерських студій та навіть книги.