Денис Корнута: нові ринкові тенденції та орендні стратегії ТРЦ Arricano
Денис Корнута, директор департаменту торгових площ Arricano, розповів про ключові цілі реалізації орендної стратегії компанії.
Про попередні впливи та нові ринкові тенденції
2022 року ще будуть актуальні шлейфові впливи попередніх локдаунів. Поки що важко стверджувати, наскільки безхмарним буде поточний рік і які нові несподівані перепони знову загартовуватимуть гравців ринку ритейлу та ТРЦ.
У той же час наша галузь націлена на зміцнення та зростання, а набутий досвід та напрацьований інструментарій стають перевагами стійкості та зважених рішень.
По-перше, ми побачили ключові зміни у перевагах наших покупців, які очікують підвищення якості торговельного центру як продукту з новими шопінг-пропозиціями, і як простору з додатковою емоційною цінністю. І ця тенденція має місце і в Україні, і на світовому ринку загалом.
Вектори споживчих інсайтів підтверджуються і показниками товарообігів ритейлерів, динаміку яких ми відстежуємо щодо товарних категорій, цінових сегментів, сезонних патернів та моделі шопінгу. Співпраця між орендодавцем та орендарем стане відкритою, щоб оперативно обмінюватися напрацюваннями та даними. А тому цілком справедливим та обґрунтованим, що призведе до стабілізації фіксованих платежів.
Орендні стратегії ТРЦ Arricano
У ТРК «Проспект» орендна стратегія 2022 року передбачає оновлення форматів діючих операторів, посилення категорії «Спорт», яка впевнено розширює нові сегменти та ніші, а також залучення тих брендів, на які є попит серед аудиторій торгового центру. Це можуть бути цікаві пропозиції з лінійки «середній» та «середній мінус».
У ТРЦ “РайON” ми вже оновили торговий центр, провели кілька ротацій для кращого сегментування категорій, на першому рівні галереї заякорили “Фокстрот” та LC Waikiki. Тому очікуємо, що подібні зміни сприятимуть стійкості та покращенню товарної пропозиції для відвідувачів.
У регіональних ТРК «Сонячна Галерея» та ТРК City Mall ми вже анонсували ремоделінг, суть якого в тому, щоб зменшити площу якірного фуд-оператора та розширити тенант-мікс у категоріях «Фешн», «Електроніка» та «Спорт». Ми вже підписали контракт із мережею «Сільпо», яка пропонує кілька нових опцій, у тому числі й готових страв, чого не було у попереднього оператора. А категорії non-food товарів, які не будуть представлені в «Сільпо», ми плануємо розмістити на окремих локаціях торгової галереї.
Читайте також: Максим Гаврюшин про ринок торговельної нерухомості та нові проекти
Гнучкість як властивість згинання без порушення структури
Ковидні реалії привчили і орендарів, і покупців, і ТРЦ планувати за кількома сценаріями, щоб бути готовими до різних варіантів розвитку подій. Наша команда спільно з орендарями зосереджує зусилля на зростанні конверсії кожного візиту до ТРЦ, пропонуючи відвідувачам розширити спектр цільової покупки. А окремим бонусом від ТРЦ є емоційна складова, яку споживач може отримати лише в офлайні. І це, безумовно, розуміє.