Мистецтво та шопінг: у київському «Каравані» продовжують встановлювати арт-інсталяції

У рамках артпроекту «Рік мистецтва в «Каравані» компанія DCH I&RE здійснює управління торгово-розважальними центрами в Києві, ТРЦ «Караван» у Харкові та Дніпрі, у партнерстві з агентством культурного менеджменту Port.agency, презентують вже другу просторову інсталяцію в галереях ТРЦ . Презентація відбудеться у київському ТРЦ «Караван Outlet» у суботу, 22 січня, за адресою вул. Лугова 12.

god iskusstva v karavane1 | 1

Головна ідея проекту за допомогою сучасного мистецтва звернутися до аудиторії з рефлексією про вічні цінності — дбайливе ставлення до навколишнього середовища, чуйність та увага один до одного.

Першу роботу під назвою «Ніжність» було презентовано у грудні.

Друга робота — «Кіт», виконана Євгеном Приймаченком, 22 січня буде встановлена ​​в одній із галерей торгово-розважального центру. Інсталяція складається з масштабних символів «Х» і «0», що втілюють зрозумілі всім протилежності: плюс і мінус, чоловіче та жіноче, початок і кінець. Її довжина майже 7 метрів, завширшки 2 метри та 2,5 метра заввишки. Композиція символів – заклик автора задуматися про пошуки інших шляхів існування та взаємодії з довкіллям.

god iskusstva v karavane 1 | 2

Зимовий сезон сучасного українського мистецтва у ТРЦ «Караван» буде закінчено роботою Василиси Буряник «Карусель», яку художниця збиратиме зі скляних «кісток», тонкого, як епідерміс, матеріалу та побутового сміття. Інсталяція уособлюватиме роздуми автора на тему, що таке життя і яке воно зараз.

Нагадаємо, що всі три інсталяції стали фіналістами національного конкурсу, скульптури OPEN ART, проведеного влітку серед 97 проектів українських художників.

Навіщо торговим центрам такі проекти?

«Сучасний ТРЦ – це вже не лише шопінг. Це простір для отримання нових вражень, знань, нового досвіду, обміну інформацією та емоціями з відвідувачами. Ми прагнемо зробити наш ТРЦ центром цікавого дозвілля для киян. Тому, з великим задоволенням, у партнерстві з Port.agency реалізуємо цей винятковий для українського рітейлу проект», – прокоментувала Валентина Лобода, директор з маркетингу компанії DCH I&RE.

Засновниця агентства Port.agency Катя Тейлор зазначила, що проект «Рік мистецтва в Каравані» — це приклад колаборації між бізнесом та мистецтвом, коли бренд транслює власні цінності та спілкується з аудиторією, залучаючи до співпраці сучасних художників.

До того ж, презентація другої інсталяції у ТРЦ «Караван Outlet» супроводжуватиметься різними активностями: танцювальними та театральними постановами, джазовою музикою та творчими майстер-класами.

Читайте також: Розквіт та бароко у ТРК «Проспект»: торговий центр влаштував незвичайний перформанс

Джерело