Hermes представив магазин у новій концепції
У торговому центрі Pacific Place у Гонконгу відкрився оновлений магазин бренду Hermes.
Магазин у ТРЦ Pacific Place спроектувало паризьке архітектурне агентство RDAI, збільшивши його площу до 325 кв. м.
Нова концепція відбиває унікальну динаміку між міським ландшафтом Гонконгу та його зеленою природою.
З нововведень — відкрите планування, яке спонукає розглядати кожну частину магазину. Дизайн виконаний в сучасному стилі з використанням теплої палітри кольорів, включаючи бежевий, помаранчевий і карамельний колір, для створення затишної атмосфери.
Виготовлені на замовлення геометричні каркаси та шафи додають відчуття ритму. У кожній зоні шкіряні дивани та крісла підкреслюють затишну атмосферу, а загальне відчуття усамітнення та відкритості посилюється завдяки трьом чітко оформленим нішам, в яких розташовані годинники та прикраси, вироби зі шкіри та колекції товарів для дому.
Унікальні культурні посилання втілені в індивідуальному дизайні як інтер’єру, так і екстер’єру. Металевий фасад створений з використанням графічних мотивів принту Hermes та абстрактного пейзажу джунглів. Скляні прозорі вітрини дозволяють покупцям розглянути колекції магазину, не заходячи всередину. А оживляє вітрини барвиста робота фінського ілюстратора Куста Саксі.
Чоловічі та жіночі зони знаходяться у протилежних кінцях магазину, а шовкові колекції, модні аксесуари, товари для верхової їзди, а також парфумерія та косметика розташовані біля центрального входу до магазину.
Зона товарів для будинку оформлена як VIP-простір, де стіни оббиті тканиною в ботанічному стилі. А інтер’єр зони взуття відсилає до сучасного міста та його тісних зв’язків із традиційними ремеслами.
У магазині також представлено добірку фотографій, ілюстрацій та витворів мистецтва з колекції Еміля Гермеса.
Читайте також: Charles & Keith відкрив найбільший концептуальний магазин на Тайвані