Як пройшла міжнародна виставка торговельної нерухомості MAPIC 2021
У розвитку торговельної нерухомості та ритейл-сектору простежується кілька трендів, які були й раніше, проте пандемія посилила деякі з них. Це, зокрема, дедалі більша інтеграція онлайну у діяльність ТРЦ та операторів, посилення ролі певних орендарів у структурі ТРЦ чи тяжіння таких об’єктів до багатофункціональності. Це і не лише обговорювалося на 3-денній виставці MAPIC, яка відбулася у Каннах у Франції.
Офлайн-MAPIC повертається
У 2021 році міжнародна виставка в галузі торговельної нерухомості та ритейлу MAPIC повернулася до офлайн-формату. У 2020 році цей захід було вперше проведено в онлайні, що наголошувалося і на його назві — MAPIC Digital. Однак цього року цифровий формат нікуди не зник. Виставка MAPIC проходила в гібридному режимі — так званому phygital (від англ. physical — фізичний, digital — цифровий).
У 2021 році протягом трьох днів, з 30 листопада до 2 грудня, захід зібрав понад 3000 фахівців. Зокрема, його відвідали представники таких відомих гравців ринку торговельної нерухомості, як ECE, Sonae Sierra, McArthurGlen, Unibail-Rodamco-Westfield, Fashion House Group. Серед учасників виставки було 1 000 ритейлерів. Серед гучних імен на MAPIC 2021 можна виділити такі бренди як Etam, Mango, Uniqlo, Five Guys, Dolce & Gabbana, IKEA, Rituals, Eataly, Time Out Market.
«На жаль, саме через ковидні обмеження та невизначеність більшість гравців приймали рішення про участь у виставці в останній момент. Незважаючи на те, що компанії приїжджали з меншою кількістю делегатів, серед зареєстрованих були топ-керівники та співробітники, уповноважені ухвалювати рішення. І це позитивно вплинуло на результативність зустрічей», — коментує Дмитро Допіро, офіційний представник виставки MAPIC в Україні.
Щодо участі нашої країни, то цього року на захід були зареєстровані представники компаній Arricano Real Estate, UTG, Епіцентр К, Nhood, NAI Ukraine, Sport Life, SZ CONSULTING, а також ТРЦ Ocean Mall. Зазначимо, що гурт «Епіцентр К» цього року вперше відвідав виставку. Серед 160 стендів на MAPIC два були українськими – експонентами виступили Arricano Real Estate та NAI Ukraine.