Зростання продажів Temu падає на тлі торговельної напруги
Компанія PDD, що є власником Temu, повідомила про збільшення продажів на 24% до 14,3 млрд євро за четвертий квартал 2024 року, що не відповідає очікуванням аналітиків у 14,9 млрд євро. Цифри вказують на стагнацію: зростання продажів у четвертому кварталі було найнижчим з початку 2022 року.
Незважаючи на невтішні показники продажів, PDD вдалося збільшити чистий прибуток на 18 % до 3,6 млрд євро.
Фінансовий директор Цзюнь Лю підкреслив, що група прагне до довгострокових інвестицій у технології та екосистему платформи, а не до короткострокових прибутків.
Основною перешкодою для PDD є зміна світового порядку. Уряд Сполучених Штатів зобов’язується скасувати або обмежити так звану постанову de minimis, яка звільняє від імпортних мит дешевий імпорт, наприклад із Temu. Коригування може значно вплинути на структуру витрат платформи. Нещодавно підвищені імпортні тарифи – з 10 до 20 % – також становлять загрозу для прибутку компанії.
Читайте також: ЄС вводить нові правила для Temu, Shein та Amazon через небезпечні товари
Натомість конкуренти Alibaba і JD.com, схоже, повертають собі частку ринку, оскільки перевершили очікування аналітиків у минулому кварталі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації