Останні новини зарубіжних ритейлерів: Amazon, JCPenney, Louis Vuitton

Amazon

У грудні Amazon відкрив pop-up магазин на Спрінг-стріт у Нью-Йорку до святкового сезону. У магазині використали інтерактивний святковий досвід Alexa in a Pear Tree, розроблений New Moon. Відвідувачі могли попросити Amazon Alexa увімкнути святкове розумне освітлення, відтворити святкові оригінали Amazon Music та багато іншого. Amazon хоче зробити це святковою традицією у Нью-Йорку.

aleksa1 | 2
Belk

Мережа універмагів стала останнім роздрібним продавцем, який додав можливість оплати за принципом «купуй зараз – плати потім» для своїх клієнтів. Тепер клієнти Belk можуть використовувати AfterPay для налаштування чотирьох платежів у розстрочку, будь то покупки в магазині або онлайн, без авансових платежів або виплат за відсотками. Серед інших ритейлерів, які додали можливість послуги «купуй зараз – плати потім» – Amazon, Dick’s Sporting Goods та Walmart. За даними компанії, переважна більшість клієнтів Afterpay – це представники покоління Z та міленіали.

Chowking

Китайська мережа ресторанів швидкого харчування, що належить філіппінській компанії Jollibee, відкрила свою 16-у точку в США і першу на Східному узбережжі в Джерсі-Сіті, штат Нью-Джерсі, де мешкає процвітаюча філіппінська спільнота.

chowking | 3
Foot Locker

Роздрібний торговець взуттям запустив лінію жіночого спортивного одягу для відпочинку, який може стати концепцією для другого магазину. Бренд Cozi буде продаватися виключно у магазинах 3,000 Foot Locker та Champs Sports.

JCPenney

Мережа універмагів додала одяг та аксесуари Forever 21 у 100 із 650 своїх магазинів у США та на веб-сайт JCPenney. В компанії заявили, що цей крок зміцнить позиції мережі як національного роздрібного продавця для підлітків та молоді.

jcpenney | 4
Screen shot of the online launch of Forever 21 at J.C. Penney.
Jack in the Box

Мережа ресторанів швидкого харчування продовжує стрімко зростати, купивши за $575 млн. іншого ресторанного оператора Del Taco. Об’єднані компанії матимуть близько 2 800 ресторанів у 25 штатах. До того ж, Jack in the Box нещодавно поновив свою програму франчайзингу.

Louis Vuitton

Люксовий французький бренд відкрив свій перший магазин для чоловіків на території США у дизайнерському районі Майамі. Магазин площею 333 кв. м виконаний в індустріальному стилі із білим алюмінієвим фасадом. Минулого року компанія відкрила свій перший магазин для чоловіків у Китаї.

louis vuitton3 | 5
Rebag

Реселер люксових сумок залучив ще $33 млн. венчурного капіталу для розширення своєї діяльності. На даний момент компанія залучила $100 млн і збільшила продаж майже втричі з початку пандемії. Торік Rebag розширила асортимент, додавши нові категорії, такі як ювелірні прикраси та годинники. За прогнозами McKinsey, ринок перепродажу предметів розкоші вартістю понад $30 млрд зростатиме щорічно від 10% до 15% протягом наступного десятиліття. Rebag має дев’ять фізичних магазинів: чотири в Нью-Йорку, два в Майамі, два в Каліфорнії і один у Коннектикуті.

Раніше ми писали, що Swarovski відкриває перший флагманський магазин Азії.

Джерело