LG відкриває магазини майбутнього без кас та продавців

Південнокорейський виробник споживчої електроніки LG нарощує свої позиції на ринку завдяки відкриттю технологічних магазинів безкасового обслуговування. Компанія реагує на змінний споживчий попит, прагнучи відповідати очікуванням покупців під час пандемії.

Після успішного пілота безконтактних магазинів у компанії ухвалили рішення про розширення мережі з дев’яти до дев’ятнадцяти подібних торгових точок. Вже до літа 2022 року загальна кількість нових магазинів безконтактного обслуговування сягне 30.

Магазини працюють з ідентифікацією користувачів на вході, надаючи можливість ознайомитися з продукцією бренду та придбати товари, використовуючи QR-коди та мобільний додаток.

Перші безконтактні магазини LG відкрилися в Південній Кореї в травні 2021 року – це був перший подібний експеримент у сегменті електроніки. Зазначається, що 70% клієнтів нового формату склали молоді споживачі віком від 20 до 30 років. При цьому понад 80% покупців залишилися задоволеними покупками та заявили, що відвідуватимуть магазини знову.

Джерело