MAUDAU трансформується в маркетплейс: що зміниться для покупців та продавців
Маркет повсякденних штук MAUDAU у 2024 році взяв курс на розвиток у форматі маркетплейсу: гостям стали доступні товари від продавців-партнерів. На сьогодні маркет вже має чималий пул партнерів, налагоджені та відпрацьовані процеси, а ще — готовність масштабуватись.
У чому фішка маркетплейсу MAUDAU, що від нього отримають гості та продавці — розповідає у новій колонці Владислав Білогородський, Head of Marketplace в MAUDAU.
Чому маркетплейс?
Головна мета — дати гостю можливість для ще більш комплексної покупки. Уже зараз маркет сприймається як флагман у таких категоріях як алкогольні напої, харчові продукти, товари для краси й гігієни, дитячі та зоотовари. Однак попит гостей значно ширший. Тож розвиток маркетплейсу дає змогу закрити ці потреби за допомогою продавців, які є експертами у своїх товарних категоріях.
У MAUDAU не ставлять за ключову ціль вибухове масштабування. Натомість тут точно знають, яке унікальне місце планують зайняти на ринку маркетплейсів — і рухаються в цьому напрямку. Тому стратегія розвитку передбачає пріоритет якості товарів та сервісу від тих продавців, з якими співпрацює майданчик. Для нас важливо, щоб всі продавці-партнери розділяли цінності MAUDAU, — зазначає Владислав Білогородський.
Кожен потенційний партнер проходить ретельний відбір, а MAUDAU своєю чергою пропонує кращі умови на ринку: від комісії за замовлення до підтримки на кожному кроці.
Все для гостя
Завдяки розвитку маркетплейсу гості отримують значно більше можливостей для комплексних покупок. Вони часто обирають товари різних категорій на різноманітних майданчиках, бо десь пропонують кращі ціни, десь — швидшу доставку, а десь — вищий рівень сервісу, — каже Білогородський.
Ключове завдання MAUDAU — зробити так, щоб все необхідне гості могли знайти в асортименті маркетплейсу, ба більше — самі цікавились, що ще можна тут придбати. Якщо деталізувати - то це:
- Конкурентні ціни. Взаємодія з продавцями на платформі спрямована на формування оптимальних пропозицій для покупців.
- Гарантована якість обслуговування. Маркетплейс довіряє кожному продавцеві, як собі, адже знає про їхній підхід до роботи з гостем. А найкращих — винагороджує.
- Зручність та швидкість. Задача маркетплейса для гостя — зробити повсякденний комплексний шопінг — зручним та вигідним. А для продавця — прибрати максимальну кількість рутини по роботі зі своїми товарами та замовленнями на шляху до досягнення класних фінансових результатів..
Однією з головних переваг є ретельно відібрані продавці, які відповідають високим стандартам MAUDAU. Завдяки цьому гості можуть отримувати якісний сервіс у будь-якій категорії.
Чому MAUDAU — магніт для продавців
MAUDAU не змагається з іншими майданчиками за продавців, адже для них кожен маркетплейс — це додаткова можливість для просування та продажу його товарів. Водночас це також і ризик, що вкладені зусилля не окупляться. Головне завдання MAUDAU — не допустити цього та створити оптимальні умови для зростання продавців.
Передусім це про високі стандарти якості. Задля цього маркетплейс MAUDAU пропонує продавцям поради та аналітику, допомагає і з контентом товарів, аби він відповідав внутрішнім стандартам якості, — додає Білогородський.
У MAUDAU цінують персональний підхід: за результати партнерів відповідальні члени команди маркетплейсу, які тісно взаємодіють з продавцями.
Значний вплив має також потужна маркетингова підтримка. У MAUDAU точно знають, як зробити товар видимим, і на продукцію продавців це також розповсюджується. Маркетплейс не лише надає місце для розміщення товарів, але й бере на себе їх просування. У середньому це дозволяє продавцям збільшувати продажі вдвічі, а в деяких випадках — у 15 разів.
Для кого відкриті двері MAUDAU
Команда маркетплейсу дуже прискіпливо підходить до вибору нових продавців. Для цього аналізуємо зворотний зв’язок від гостей щодо якості товарів та сервісу продавця, як у відкритих джерелах, так і поза ними. На етапі домовленостей про співпрацю, ставимо за ціль зрозуміти й впевнитись, що маємо однакові стандарти та цінності, які відповідають цінностям MAUDAU, — зауважує Білогородський.
Наразі команда зосереджена на розвитку чотирьох ключових категорій:
- автотовари та інструменти;
- сантехніка та ремонт;
- хобі, спорт, захоплення;
- електроніка.
Білогородський додає, що це не означає, що на інші категорії діють обмеження. Однак фокус залишається саме на цих чотирьох, щоб не розпорошуватись і переконатись, що всі категорії якісно наповнені товарами.
Якщо поділити шлях продавця на маркетплейсі на етапи, то він виглядатиме приблизно так:
- Відбір. Продавець проходить оцінку щодо якості товарів, сервісу та відповідності стандартам.
- Адаптація асортименту. Проводиться робота над категорійним деревом, щоб товари були легко знайдені покупцями.
- Автоматизація процесів. Всі рутинні операції спрощуються завдяки інтегрованим рішенням.
- Просування. З першого дня розміщення товарів аналізується найкращий спосіб їх подачі покупцям.
Плани MAUDAU
Плани MAUDAU щодо розвитку формату маркетплейсу — трохи більше, ніж амбітні:
- Збільшити кількість категорій товарів у середньому кошику гостя вдвічі.
- До кінця року збільшити кількість продавців до понад 1000.
- Час з моменту отримання замовлення продавцем до відправлення його гостю планується скоротити до власного внутрішнього стандарту.
- І, звісно ж, зрости по товарообігу до значної частки від загального оберту компанії.
Читайте також: Майбутнє онлайн-шопінгу: головні тренди e-commerce 2025 від MAUDAU
Розвиток маркетплейсу — це стратегічний крок для MAUDAU, спрямований на створення унікального простору для якісних покупок. Маркетплейс планує створити майданчик, де гості можуть легко здійснювати регулярні комплексні покупки, а продавці — стабільно зростати й розвивати свій бізнес.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації