Продажі Hermes у 2024 році перевершили очікування ринку

Французький люксовий модний дім товарів Hermes Group звітував про зростання продажів за 2024 рік на 15%, до 15,2 млрд євро.

Це перевершило очікування аналітиків, які вважали, що бренду вдасться зрости лише на 11%. Чистий прибуток групи збільшився на 7% і досяг 4,6 млрд євро.

Компанія зафіксувала зростання продажів у всіх регіонах. Найбільший приріст відзначений на Близькому Сході — +109%, до 627 млн євро, у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (без урахування Японії) зростання виявилося найскромнішим — 7,4% (6,6 млрд євро). У Європі продажі зросли на 19%, у Франції – на 13,5%, у Північній та Південній Америці – на 15,5%.

Топ-менеджмент компанії назвав підсумкові результати 2024 року «видатними» та оголосило про виплату додаткових дивідендів у розмірі 10 євро на акцію.

Таким чином Hermes вдалося зміцнити позиції на тлі загального спаду попиту на люкс, особливо у Китаї.

Читайте також: Armani відкриває свій перший ресторан у Китаї (фото)

На відміну від конкурентів, наприклад Gucci (–23% до продажу) та Burberry, якій через зниження виручки довелося змінити генерального директора, Hermes демонструє стійке зростання.

Trade Master