У США 51% споживачів планують здійснити святкові покупки після Нового року, сподіваючись на знижки
Згідно з опитуванням, проведеним глобальною транспортною та поштовою компанією Pitney Bowes, половина (51%) споживачів у США можуть купити деякі товари після Нового року — у січні чи лютому.
За даними дослідження, 43% споживачів заявили, що відкладають покупки перед святами, щоб отримати більші знижки.
Також 30% споживачів планують відкласти покупку електроніки. Купівлю одягу після нового року відкладуть 21% усіх споживачів (серед них 31% представників покоління Z та 25% міленіалів).
Дві третини (68%) споживачів очікують, що на свята багато товарів не буде, але тільки чверть (26%) покладають відповідальність на роздрібних продавців. Дві третини (69%) споживачів очікують, що проблеми з ланцюжком поставок збережуться на початку року, а 62% — що вони збережуться протягом року.