Мережа моносторів iStudio провела ребрендинг
iStudio – мережа магазинів техніки Apple – представила нову айдентику та позиціонування. До оновлення мережі хочуть залучити всесвітньо відому компанію Middleware.
У компанії ухвалили стратегічне рішення і оновили своє лого. Його вже можна зустріти у більшості моносторів мережі. Тепер це яскрава та багатогранна вивіска, максимум еко-матеріалів та соковитої живої рослинності в інтер’єрі.
«Ми справді стурбовані екологічною проблемою в Україні, і вже ведемо переговори із всесвітньо відомою компанією Middleware, яка впроваджує інноваційні digital-технології, що допоможуть суттєво знизити екологічний вплив на навколишнє середовище від нашої компанії», – поділились у компанії.
Крім того, iStudio знаходиться на фінальній стадії укладання договору із всеукраїнським фондом «Допомога ділом», разом з яким ритейлер збиратиме та утилізуватиме акумулятори смартфонів, використані батарейки та інше електронне сміття, що загрожує новою екологічною катастрофою для всього світу.
Також у компанії заявили, що тепер у моносторах мережі єдина ціна, за будь-якої форми оплати, включаючи кредитування. Нагадаємо, торгова мережа iStudio спеціалізується на продажі техніки Apple, а також аксесуарів Apple Friendly. На даний момент мережа складається із 10 моносторів, представлених у торгових центрах Києва.