Маркетинговий хід: IKEA приховала свої товари серед люксових брендів (відео)

Шведська меблева компанія IKEA здивувала нестандартним маркетинговим ходом. У новій рекламній кампанії компанія замаскувала свої товари під розкішні бренди парфумів, одягу та алкоголю. 

Розуміючи важливість питання доступності товарів для канадських споживачів, IKEA поєднує стратегію зниження цін на велику кількість товарів з цікавими рекламними кампаніями, спрямованими на популяризацію своїх товарів.

Запущена нова рекламна кампанія демонструє прагнення бренду задовольнити потреби канадських споживачів у пошуку продуманих та доступних рішень для облаштування свого житла та насолоди буденністю у комфорті.

Агентство Rethink, працюючи над рекламною кампанією, використало прийоми, характерні для реклами люксових брендів, аби підкреслити, що високу якість товарів IKEA.

Читайте також: Інвестиція в майбутнє: власник IKEA спрямує 1 мільярд євро на переробку відходів

Наприкінці кожного ролику на екрані з’являється низька ціна на товари, а голос Йонаса, культовий голос бренду, оголошує, що “Насправді це IKEA”.

MMR