“Чорноморка” запускає власну мережу магазинів та “рибні поштомати”

Мережа ресторанів “Чорноморка” незабаром запускає власні рибні магазини в київських ЖК. Для цих цілей компанія вже взяла в оренду відповідні приміщення.

Про це в інтерв’ю NV розповіла власниця мережі Ольга Копилова.

Це як “Чорноморка”, тільки без столиків. Там при вас готуватимуть ту рибу, що ви обрали. Наприклад, посмажать або зроблять форшмак, а ви забираєте це додому. Важливо, що це не роблять заздалегідь, все готується тільки після вашого замовлення, тому це не звична для нас кулінарія й не доставка, умовно, - пояснила вона.

Крім цього, “Чорноморка” планує запустити рибні поштомати. Тобто клієнт замовляє, наприклад, дорадо для запікання, а у його під’їзді стоїть поштомат-холодильник, куди привезуть рибу.

Устричні автомати

Раніше ми розповідали, що "Чорноморка" запускає автомати для продажу устириць та шукає партнерів, які б хотіли встановити їх у своїх закладах.

Місця для устричних автоматів мережа шукає серед українських ТРЦ, заправних станцій, магазинів, ресторанів, тощо.

Читайте також: Співвласник “Галі Балуваної” запустив перший Multicook з фаст-фудом у Лос-Анджелесі (фото)

Відомо, що в апаратах можна налаштувати банкінг для оплати за устриці банківськими картками або ж просто за допомогою смартфонів. Автомат самостійно перевірятиме наявність устриць та подаватиме її покупцеві за допомогою спеціального ліфта. Він також комплектуються спеціальним обладнанням для підтримання якості води.

Надалі мережа планує разом з автоматами пропонувати також приставні столики з устричними ножами і відеоінструкцією з відкривання устриць.