Чекати перезапуск IKEA? Які шанси на вихід в Україну нових світових брендів у 2025 році

Інформація про можливе повернення світових брендів до України ширилася інфопростором ще минулого року. Та станом на січень 2025 року деякі відомі магазини, як, наприклад, IKEA,  все ще закриті для відвідувачів. 

Який шанс повернення в Україну решти міжнародних ритейл-гігантів та чи очікувати виходу на ринок нових гравців, розбиралося Property Times. УРТЦ пропонує найцікавіше у своєму матеріалі.

Можливості повернення світових брендів

Український ринок все ще цікавий міжнародним ритейлерам, і багато компаній розглядають можливість відновлення своєї діяльності. Ганна Корягіна, міжнародна комерційна директорка Nhood, вважає, що попри нинішні проблеми й виклики, шанси на повернення відомих брендів залишаються позитивними. 

IKEA дійсно озвучувала наміри повернутися в Україну, і це питання залишається актуальним. Важливим сигналом для IKEA стало успішне повернення та робота інших міжнародних брендів, таких як H&M та Inditex, тому є високий шанс, що перезапуск IKEA в Україні відбудеться найближчим часом, але в таких компаніях завжди вирішальним фактором залишається забезпечення безпеки персоналу, — зазначила Ганна Корягіна.

У свою чергу Євгенія Локтіонова, що є директоркою компанії UTG, каже, що перспективи перезапуску світових брендів є цілком реальними, адже міжнародні компанії прагнуть глобального розширення. Вона зауважує, що український ринок поступово відновлюється, про що свідчить успішне повернення Inditex та H&M, а нові торговельні центри, заплановані ще до повномасштабного вторгнення, знаходяться на фінальних етапах будівництва.

Вихід IKEA на український ринок може стати вигідною інвестицією у майбутнє компанії, адже попит на товари для дому через внутрішню міграцію стабільно зростає, за словами Локтіонової.

Вихід нових брендів

Ганна Корягіна зазначає, що 2025 рік може стати й роком виходу на український ринок нових брендів. 

Для міжнародних брендів важливо бути впевненими в безпеці персоналу та мати гідні проєкти формату entry project як Ocean Mall, наприклад. Проте для нових брендів також є можливість відкриватися за допомогою локальних партнерів по франшизі. Наприклад, в пакеті компанії Nhood, зараз декілька fashion-операторів різних форматів (mass market, premium), а також декілька операторів F&B, серед яких два ресторани з моно-спеціалізацією (винний, пивний), оператор здорового харчування та преміальних формат кафе-кондитерської, які зацікавлені в розвитку в країні за допомогою локальних партнерів, які знають ринок, що суттєво зменшує ризики, — додає експертка.

Читайте також: У полтавському ТРЦ “Київ” відкрився оновлений магазин LC Waikiki (фото)

Водночас Євгенія Локтіонова вважає, що нові бренди можуть розпочати з онлайн-продажів, а вже пізніше відкривати фізичні магазини у ТРЦ. Це дасть змогу поступово оцінити потенціал українського ринку, мінімізуючи великі ризики.