Продажі в Китаї стрімко падають: люксові бренди все більше звертають увагу на США

Американський ринок предметів розкоші демонструє позитивну динаміку. У грудні вперше за два роки витрати на люксові товари зросли, що вказує на відновлення інтересу до преміальних брендів у США.

Очікується, що світові індустрії цьогоріч зосередять свої зусилля для того, аби збільшити продажі діамантових браслетів, шкіряних сумок та інших дизайнерських речей. Враховуючи дані кредитних карт Citi покупців США, Китай може зазнати більшої слабкості ринку, повідомляє Reuters. 

Згідно з даними Citi, у грудні витрати з кредитних карток на люксові бренди в США вперше за понад два роки стали позитивними, знизившись на 1% у річному обчисленні. Найкращі результати показали продажі шкіряних виробів та одягу.

Виробники предметів розкоші, як-от LVMH та Kering, мають надію на американських споживачів після тривалого збереження активності китайських покупців.

Світовий ринок товарів розкоші, обсяг якого становить 363 мільярди євро (373,16 мільярда доларів), переживає найнижчі темпи продажів за останні роки. Кризова ситуація на ринку нерухомості в Китаї та економічні труднощі значно знизили попит на дизайнерський одяг і сумки, а покупці в Європі стикаються із зростанням вартості життя, та в результаті утримуються від великих покупок.

З моменту, як більше року тому ажіотажний попит на фондовому ринку після пандемії почав падати, галузь пережила справжні “американські гірки”, що призвело до низького зниження прогнозів наприкінці минулого року. 

LVMH втратила понад 30 мільярдів євро своєї ринкової капіталізації лише за останні шість місяців. Ймовірно, що минулий рік був одним із найслабших у секторі за всю історію, а продажі впали на 2%, згідно з попередніми оцінками консалтингової компанії Bain & Company.

Волатильність

Попередні дані за останній квартал вказують те, що бізнес у Китаї залишався складним, водночас на ринку США з'явилися ознаки розширення. Аналітики очікують, що загальна волатильність продажів залишиться. 

Аналітики Barclays прогнозують більш помірне зниження продажів в Китаї у четвертому кварталі порівняно з попереднім. Також вони заявили, що зниження торгівлі в Китаї залишиться, відзначаючи зростання популярності деяких брендів, таких як Laopu Gold, Arc'teryx і Coach, які мають трохи менші ціни.

Очікується, що LVMH, незважаючи на лідерські позиції, прогнозує незначне зниження продажів, особливо в сегменті моди та шкіряних виробів. Натомість, Hermes демонструє стійкість, плануючи збільшити продажі на 10%. Kering, що працює з брендом Gucci, зазнає значних втрат (-12%). Компанія Richemont, яка здебільшого продає ювелірні вироби та годинники, повідомить про зростання продажів на 1% за останні три місяці року.

Як правило, після важких періодів для індустрії розкоші у вас є великі переможці та великі відстаючі», — сказала Керолайн Рейл, керівник відділу преміальних брендів у Pictet Asset Management, - Не всі виграють.

Читайте також: GUNIA Project та monobank представили благодійну колекцію мисок для улюбленців

Планується, що у 2025 році сектор розкоші зросте приблизно на 4%, причому продажі американцям становитимуть понад третину глобального зростання, тобто на 7%, порівняно з падінням у Китаї на 1%, згідно з оцінками UBS.